Zaenkrat Emperorja preko interneta še ne igra veliko ljudstva.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Vseeno pa bi lahko izboljšali mnogo stvari. Naprimer gradnja velikih stavb ni nič kaj mogočna. To, da pride na napol zgrajeno svatbo striček Miha (ki, čeprav ima miljon lestev, pride na višje ležeče dele gradbišča s pomočjo osmoze) dvakrat potolče s kladivom in PUF, kup lesa se spremeni v nekaj stavbi podobnega, ni nič kaj navdušujoče. Isto je z tako opevanim kitajskim zidom, katerega v končni fazi v igri naredi nekaj ljudi, z par udarci s kladivom. Kam je šla veličastnost tu? Vem da potek gradnje u bistvu to ni glavni cilj igre, a grajenje gromozanskih spomenikov bi lahko naredili veliko bolj spektakularno. In zakaj za vraga enkrat že ne popravijo tega, da se ljudje postavijo poleg stavbe, potem pa izginejo v notranjost? Še ena malenkost, ki bo spričo površnosti avtorjev zagotovo ostala tudi v naslednji igri. Je to tako zelo težko popraviti? Tudi grafika ni nevem kako izboljšana, glasba pa je sicer u redu, morda bi lahko pridodali le bolj različne glasove med igro, saj se začnejo ponavljati ( tudi možakar, ki vam skozi igro daje naloge bere besedilo prav utrujajoče počasi, in ima včasih nasploh glas kot da bi jemal neke čudne substance, kitajska travca mogoče? ;). To so sicer malenkosti, ki pa se nažalost ponavljajo skozi vse tri igre, in morda je res že skrajni čas da bi stvari malce popravili.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Morda sem skozi opis res malce preveč igro skritiziral, mogoče se vam bo končna ocena zdela prenizka, a stvar je pač taka, da je preveč napak iz prejšnih nadvse podobnih iger, in da bi morda sedaj že bil čas za kakšne občutnejše spremembe. Ampak dejstvo ostaja, da je Emperor: Rise of the Middle Kingdom dobra igra za vse graditelje ter stratege. Zgleda da so pač razvijalci že pri Cezarju zadeli dobitno kombinacijo, in se je držijo kot pijanec flaške vinca. Ampak potrpljenje nas počasi že mineva, kajne?