
Grafika: |
7 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
6 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
71% |
|
|
Na začetu imamo možnost igranja kampanij, kjer narekujemo Kitajsko zgodovino, ki se razteza čez 3000 let zgodovine, in so povečini dokaj različne. Zavladaj trem mestom, imej xxx prihodkov letno, v določenem času pridelaj toliko in toliko dobrin, seveda ne sme manjkati gradnja kitajskega zidu ( The great wall ), in pa ostalih velikih zgradb. Druga možnost je open play, kjer si sami določimo kakšna bo igra, in pa Editor, kjer si pač čisto sami izdelamo scenarij, vključno z vsemi sosednjimi mesti mesti.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Osnova igre je kajpakda ista, zgraditi morate karseda lepa mesta, v katerih vse deluje tako kot mora. Privabljanje ljudekov v mesta poteka na star in preizkušen način, pač postavite hišo in ljudje se bodo v njih naselili. Na začetku bo ta hiša navaden "šotor iz sena". Ko dobi vodo, bo že malo bolj podobna hiši, za nadaljen razvoj pa potrebuje kup stvari, od vedno boljše hrane, keramike, svile, dostopa do verske šare, zdravnika, glasbe in telovadcev in oh in sploh, kot vidite je stvari veliko, in preteklo bo nemalo znoja da boste zahtevnim meščanom dali vse kar si poželijo. Hiše se nadgradijo skoraj v trenutku, in razredov je res veliko. Na voljo je tudi nova vrsta hiš, ki jo lahko postavljate le na mesto ki je dovolj privlačno, vanj pa se vseli le najvišji sloj ljudstva.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Nekaj dobrin je na dosegu vaših rok, in jih predelate naprej, vse ostale ki pa jih ni v dosegu vašega mesta, pa morate začeti uvažati. Da prepričate druga mesta da z vami trgujejo, je lahko mala malica, ali pa najtežja stvar pod soncem. Če se namreč mesto odloči da bo trgovalo z vami, bo v to privililo takoj, če ne, so tu druge možnosti, naprimer da mu daste darilo v obliki denarja ali dobrin. Če tudi to ne užge, vam ne preostane nič drugega kot da nanje spustite vojsko, in si mesto pokorite. Tako vam bo moralo mesečno dajati denar ( sami določite koliko) in bo trgovalo z vami. Prihaja tudi do uporov, za njih zatretje pa darila ne pomagajo več toliko, ampak je skoraj edina rešitev vojska. Tu tudi prihaja do prvih nelogičnosti, oz. do goljufanja. Naredil sem namreč preizkus, in mesto zavzel z dokaj majhno vojsko, doma pa sem imel vsaj še dvakrat toliko vojakov. Mesto se je potem v roku 2. minut ( v igri malo več kot mesec) uprlo, in nanj sem spustil vso vojsko, ampak začuda sem bil poražen.