
Grafika: |
8 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
10 |
Vrednost: |
9 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
87% |
|
|
Da ne bom koga učil krive vere, moram zapisati da je Papyrus v resnici programerska hiša, sicer zelo znana po svojih simulacijah dirkanja predvsem simulacijah prvenstva Nascar. In občinstvo jih je sprejelo odprtih rok. Kaj tudi ne, saj so njihove simulacije prave mojstrovine v svetu dirkanja. Poleg tega pa ima prvenstvo Nascar veliko občinstva, največ seveda čezlužnega. Nič drugače ni z Nascarjem 2002 (the igro), ki ima prav tako svoje oboževalce, tudi na vzhodni strani luže. Sama igra sicer ni doživela blaznih novosti, vendar jih je vseeno dovolj da zopet prevzame prvo in edino mesto na prestolu.
Podajmo se torej na stezo in poglejmo kaj nam ponuja prenovljeni dirkalnik Papyrus Nascar, sezone 2002.
Pod pokrovom se skriva zmogljiv grafični motor, ki vso svojo moč pokaže šele takrat ko ga popeljemo na tesno vožnjo. Ni sicer najmočnejši in najhitrejši na vasi, a vseeno je lepo videti da Papyrus svoj Nascar razvija tudi v tej smeri. Čeravno jih čaka še kaj nekaj dodelav in vključevanja novosti, ki so jih prinesla nova pravila, katera narekuje DirectX 8. Odsevi denimo so zelo realistični in do izraza pridejo predvsem na nočnih dirkah, kjer imajo glavno vlogo tudi sence, ki so sicer dinamične, a izvedene zelo oglato.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ko smo že pri progah moram omeniti da je nočnih dirk le peščica, a le-te so izvedene fantastično, kakor je tudi občutek vožnje ponoči fantastičen. Na eni strani neba temna noč, na nasprotni strani pa noč šele razvija vso svojo temačnost.
Čeravno se grafična podoba komu zdi oko roseča, se marsikomu zdi zmogljivostno boleča. Ako nimate vsaj visoko zmogljivega grafičnega sistema, boste tenko piskali. Oziroma boste primorani zmanjšati grafične detajle. Kar pa zelo hitro privede do puste pokrajine (manj objektov) in s tem do nekoliko slabše orientacije po njih. Saj veste, zaviram šele ko zagledam ta objekt...
Dva izmed večjih "upočasnjevalcev" grafike sta vzratno ogledalo in pa premikajoči se volan v kokpitu. Težave pa vam lahko povzroča tudi izris ostalih udeležencev dirke. Ker je teh lahko tudi štirideset ali še več se zna izris grafične podobne močno upočasniti. Zato vam predlagam da si naravnate izris na deset ali petnajst avtomobilov. Oziroma močem svojega računala primerno številko. Enako velja za izris avtomobilov v ogledalu.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Tako kot je s stališča grafike Nascar bolj kot ne povprečen, je enako tudi umetno pametjo, ki je pač, hm, umetna. Ne razumite me napak, ne pravim da je zabita. Čeravno na trenutke tudi je.