Pestrosti ne manjka, saj je več različnih letal, ladij, tankov in celo pehote. Borimo se zjutraj, čez dan in ponoči, vendar je otok nažalost zmeraj isti(nobene palme, samo pesek in skale:). Mrtva pehota ostane na bojišču celotno misijo, ostanki tankov in transportov pa nažalost zbledijo v nič, najbolj pa navdušijo ladje, ki se zares odlično potopijo-kot titanik ali pa na kak drug, nikoli viden način:). Naboji pa imajo avtentičen efekt na pesku in vodu(in pehoti:). Ni nevemkako zahtevna igra, dobro deluje na 500mhz z Geforce2MX v 800x600 16bit z vsemi detajli. Možne so višje ločljivosti (tudi v 32 bit), vse do 1024x768.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ko pa nam postane dolgčas....pa zaprežemo multiplayer!!! Zares izvrstna poteza, ki že tako dolgi igri podaljša igralni čas! Tako se skupaj borimo proti sovražni zalegi na istem otoku...odlično, ni kaj reči.
Suma summarum? Super grafika, igralnost na vrhuncu (samo manjša težavnost bi morala biti), zvok ustvari odlično vzdušje pa še dolga je...Arkada za sproščanje živcev, vendar vam jih lahko tudi veliko požre zaradi pretirane težavnost! Predstavitveno različico lahko snamete z http://avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=opblock. Vsekakor si jo oglejte in premislite, ali vas ne bo težavnost odbijala od igranja.
Manjši dodatek: Vse teksture v igri so v *.tga formatu-v photoshopu(ali kateremkoli urejevalniku slik) lahko spremenite izgled vsega v igri-letal,merkov,ladij,tudi otoka! Na delo, meni se namreč ne da:) Če pa želite še dlje, odprite *.ini datoteke. "Enemy airplanes.ini" vsebuje vse parametre letal-prvi del opisuje efekte ob sestrelitvi in letenju naokoli, drugi pa zdravje, hitrost, okretnost. "Enemy boats.ini" je očiten, kajne:). če koga zanima, lahko napišem vodič po temu:) Pošljite mi mejl z željo in na www.igralec.com bom poslal prispevek o modificiranju te odlične igre.