
Grafika: |
7 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
7 |
Vrednost: |
7 |
Subjektivno: |
6 |
Skupaj: |
71% |
|
|
V igri boste našli tudi zelo veliko različnih oklepov, mečev, sekir, kladiv, ščitov; ugledali boste tudi zelo lepo prikazane čarovnije. To se pravi, da tudi navdušenci Baldurs Gatea ne bodo ostali ravnodušni ob tej igri. Če ste BG že igrali, boste lahko svoj lik uvozili v Icewind Dale in tako nadaljevali popotovanje ter pridobivanje XP-jev (experience points). Seveda lahko igrate IWD tudi čisto od začetka s čisto novimi liki, katere morate ustvariti sami. Izbrati jim morate raso, poklic, obvladovanje določenega orožja, obvladovanje določene čarovnije (pri tistih poklicih ki znajo uporabljati magijo), barvo obleke itd. V skupini je lahko največ 6 karakterjev, lahko pa igrate tudi sami. Naloge se po težavnosti vrstijo, saj morate v prvi nalogi le pobiti hrošče v kleti, tako rekoč, vam tisti hrošči ne morejo nič, vendar se kasneje težavnost stopnjuje, tako da boste pri zadnjih nalogah tavali več virtualnih dni da boste prišli do želenga predmeta, seveda pa boste morali zraven pobiti še mali miljon zverin.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Nalog je za razliko od BG v IWD manj, vendar je pri IWD veliko več akcije in postopanja po temnicah, ter veliko manj govora in tepežkanja pod soncem oz. luno. V igri lahko prespite kjerkoli, kar je včasih smešno, saj lahko spite 3m stran od zveri in če ne boste v dosegu njenega vida, vas sploh ne bo napadla in vas bo tam počakala do jutra, seveda se lahko zgodi da vas bodo ponoči napadle zveri in se boste mogli boriti, ali pa boste preprosto quickloadali in probali srečo še 1x, torej je spanje precej nerealistično. Velikokrat lahko živali tudi oropamo kož ali zob,ter tudi dragocenih kamnov in orožja če jih imajo pri sebi, seveda jim to lahko poberemo šele, ko že ležijo v lužici krvi in tako potem te predmete prodamo trgovcem ali pa jih obdržimo (če npr. dobite dober meč).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Veliko novih igralcev bo imelo na začetku malce težav s premagovanjem sovražnikov, saj jih bodo poteptali že goblini na začetku, jaz sem vedno uporabljal tako taktiko, da sem imel 6 likov in sem se s tremi (ranger, paladin in cleric) šel boriti od blizu, medtem, ko je mage (čarovnik) na njih streljal z uroki, thief (lopov) pa s puščicami. Seveda takšna taktika ne deluje vedno, je pa zelo uporabna v velikih primerih, kasneje nekaterim pošastim ne moremo nič z navadnimi puščicami oz. meči, tako da si moramo priskrbeti boljše (takšne z napadom +2 ali več) da jih sploh lahko poškodujemo, nekatera bitja so tudi odporna na ne-magične predmete, tako da jih lahko ubijemo samo z uroki in magičnim orožjem.