
Grafika: |
7 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
6 |
Vrednost: |
7 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
68% |
|
|
Ob zagonu igre se najprej sprostimo ob kratki animaciji, kateri sledi razburljiv uvod z dobro glasbo in odlomki iz preteklih dirk. Igra ima arkadni in le mans način. Arkadni način je razdeljen na arcade in championship. Arcade je možnost, kjer vozite različne avtomobile le nekaj krogov, ter hkrati tekmujete s sotekmovalci. Ob dobrih rezultatih vam bodo ponudila druga dirkaška moštva možnost vožnje njihovega avtomobila in dirkanja za njih. Championship je podobna možnosti arcade, le da gre za dirke skozi celo sezono in morate v sezoni prevoziti vse proge, ki so na voljo tudi v načinu arcade. Sedaj pa k možnosti Le mans 24 hours. Verjetno je že vsak slišal za to znamenito dirko, v kateri tekmovalci vozijo 24 ur noč in dan.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Torej vozite celih 24 ur, da pa ne bi bila igra preveč neprivlačna zaradi časa, si lahko izberete eno urno, 24 minutno ali 12 minutno dirkanje. Pri skrajšanem igranju je pospešena obraba gum in goriva. Vreme se skozi dirko spreminja, a ne vpliva preveč na obnašanje vozila. Avtomobili so razdeljeni na tri razrede: GT2, GT1 in prototipi. V GT2 spadajo Viper, Porsche in podobni, v GT1 pa Nissan, Lister Storm... Prototipi ostale dirkalnike prehitevajo na vsakih nekaj krogov, zato je na začetku, ko vozite slabši avto, potrebno paziti na hitrejše avtomobile. Ko pa vozite prototipa, boste preklinjali zaradi voznika pred vami, ki ignorija modro zastavico. Med vožnjo lahko uravnavate obrate motorja in hkrati pazite, da ob tem ne pride do pregretja motorja. Hitrost, obratomer, kontrolne lučke ter kazalec goriva so vedno prisotni. Če vozite divje in tudi po pesku, je treba kaj kmalu po nove gume. Tudi goriva lahko zmanjka, če niste pozorni. Tako ob realni dolgi dirki prevozite nekaj več kot 750 krogov, če vozite s prototipom.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Dobre lastnosti se kar nakopičijo ob igranju igre. Grafika za igro je kar v redu, čeprav zelo visoke resolucije si ne moremo privoščiti. Avtomobili so na zunanji pogled kar podobni resničnim. . Število krogov, ki jih prevozimo v dirki in število krogov, ki jih tekmovalci prevozijo v resnici se razlikuje le za okoli 20 ali 30 krogov. Nujen je tudi prihod na zamenjavo gum ter dotakanje goriva. Vseskozi nas spremlja mnenje komentatorja, ki opazuje našo vožnjo (pravzaprav ima kakšen nevmesen komentar v primeru nesreče ali obrata, drugače pa je kar lepo tiho). Zvoki motorja in različnih efektov bi bili lahko boljši.
Slabe lastnosti se sicer ob toliko dobrih pozabijo, vendar so tudi prisotne.