Grafika: |
8 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
7 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
78% |
|
|
Po dokaj zanimivi uvodni animaciji se boste znašli v glavnem meniju. Tu boste našli standardni možnosti igranja, Single Player in Multiplayer. V načinu za enega igralca je precej načinov igranja: hitra dirka, grand prix, svetovno prvenstvo, time trial in privatni trening. Najbrž ni potrebno razlagati posameznega načina, ker so vsi čisto logični. Na prvi dirki boste najprej opazili, da so dirkalniki v barvah sezone 1999. Vse proge in dirkači so prav tako iz sezone 1999. Igra na prvi pogled spominja na F1 2000, le da ima veliko boljšo grafiko. Umetna inteligenca je najboljša doslej. Ko boste vodili, se vam bodo dirkači umikali, izkušeni ne vedno, novinci pa sploh ne bodo vedeli, kam vam se naj umaknejo. Michael Schumacher se vam zagotovo ne bo umaknil, če ga boste prehitevali za en krog (če pa bo šlo za boj za točke, se pa rajši sprijaznite s trenutnim mestom). Manj izkušene dirkače lahko zastrahujete tako, da nekaj krogov vozite tik za njimi. Po nekaj krogih bodo zagotovo naredili napako.
Klikni na sliko za večjo različico |
Druga dobra lastnost so poškodbe. Te sicer niso tako podrobne, kot pri F1 2000, ampak so bolj podobne predhodniku (Monaco Racing Simulation 2). Odpadejo vam lahko krilca, odbijete lahko gumo, poškodujejo se lahko motor, menjalnik, vzmetenje. Zato se ne čudite, ko vas bo Hakkinen zadel od zadaj (brez zlobnih namigovanj, prosim), vam bo odbil zadnje krilce in poškodoval menjalnik. Tako boste izgubili eno ali več prestav, v najslabšem primeru pa vam bo polomil vzmetenje na zadnjih kolesih. Na stezi boste zagledali veliko delov dirkalnikov, ki bodo ostali na stezi vsaj dva kroga. Ker v nobeni formula ena igri še nismo imeli delov, v katere bi se dalo zaleteti, sem pri hitrosti 290km/h za šalo zadel odpadlo gumo, ki je bila na ciljni ravnini. Posledice so bile dokaj hude- odlomil sem prednje krilce in si poškodoval gumo. Težko se je odločiti, ali je to dobra ali slaba lastnost, vem pa, da je zabavna. Enako je z dirkalniki. Če nekomu raznese motor, bo vsaj en krog stal na nevarnem mestu, rumene zastave pa najverjetneje ne bo. Na tem mestu bom vprašal, zakaj za vraga ni v nobeni simulaciji F1 varnostnega avtomobila? Res, da marsikdo ne bi bil navdušen nad vožnjo za varnostnim avtom, ampak zanimivo pa bi bilo. Postanki v boksu so zelo realistični in precej težki, saj morate poleg upoštevanja omejitve hitrosti na mesto zapeljati po določeni liniji (nič ni narobe, če povozite svojega mehanika).