
Grafika: |
7 |
Zvok: |
6 |
Igralnost: |
10 |
Vrednost: |
9 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
81% |
|
|
Command and Conquer: Red Alert je bila pred tremi leti zelo uspešna strategija, čeprav je imela kar nekaj napak (umetna inteligenca). Sedaj je igra dobila nadaljevanje, ki se od predhodnika ne razlikuje v veliko stvareh.
Vse skupaj se dogaja po 2.svetovni vojni, ko Sovjetska zveza napade ZDA. Američani morajo obraniti pomembna mesta in ujeti predsednika Sovjetske zveze, Sovjeti pa zavzeti ZDA in uničiti chronosphere. Način igranja ostaja enak, le da je tu veliko novih enot, ki se med seboj zelo razlikujejo. Rusi imajo sedaj tesla tanke, velikanske hobotnice, jedrsko raketo in so na splošno močnejši.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Zavezniki sedaj uporabljajo Tanjo (ki med igro spominja na Laro Croft iz Tomb Raider-ja), posebno trenirane delfine, prizmatsko tehnologijo (na svoji strani imajo profesorja Einsteina), chrono tehnologijo in so tehnološko bolj napredni. Ko enota uniči določeno število sovražnikov, dobi boljši čin in tako se hitreje zdravi, strelja in premika. Boji se večinoma dogajajo v mestih, zato se lahko pehota zateče v kakšno od zgradb in si tako poveča strelno moč. Vseh misij je 24, pred vsako vam v kratkem filmčku vaš nadrejeni pove, kaj boste morali narediti. V igri ne boste videli bojnih animacij, kot ste jih lahko videli v Tiberian Sun.
V načinu za enega igralca lahko poleg igranja kampanje odigrate tudi skirmish, ki je uporaben za spoznavanje. Zavezniki so razdeljeni na več narodov, vsak ima svojo posebno enoto (Britanci ostrostrelca, Libijci jedrski tovornjak,..).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Internetni način Domination je zelo podoben, kot tisti pri prvem Command and Conquer. Igralci izbirajo države, katere bodo napadli.
Red Alert 2 glede na predhodnika nima veliko novosti, ker je bil predhodnik zelo uspešen, vendar je vseeno dober nakup.