 Klikni na sliko za večjo različico |
Vsaka legija pa s seboj prinese tudi svoje udarce in akcije. Gulit ima tako na možnost Rising phoenix (udarec odpelje sovraga na izlet okoli sveta), Midnight Ripper (6 zaporednih udarcev z mečem - mljask...) itd. Pri drugih legijah pa je tu še podtikanje bomb nasprotnikom v zadnjem trenutku preden naredijo KABUM, daljši skok, udarec + skok oz. umik vstran... Akcij in kombinacij je res veliko in temu se reče dober borbeni model, ki naredi vsako igro na moč zanimivo in privlačno. Po čem pa se razlikujejo same legije, porečete? Hja, po marsičem. Tako kot pošastkoti se tudi one delijo na tiste ki so boljše proti orgazmičnim...emm, mesnatim sovražnikom in na tiste, ki uspešneje uničujejo nasprotnike iz kovine. Tako Guilt uporablja meč, ki je seveda boljši proti mesnim nasprotnikom. Malice (supah dupah samostrel) je učinkovitejši proti metalnim pošastkom. Potem pa so tu še Hatred (power), ščitil vas bo Arrogance (Shield), s kremplji bodo udrihali Flawed (Clavs) v luft metali zadeve pa Blasphemy (bomb). Največ sem se zatekal po Guilt in Malice, a v igri sem uporabljal prav vse legije. Pohvalno za razvijalce, da te na tak eleganten in prav nič tečen način prisilijo k temu, da igro preizkusiš z vsemi liki. Od tega, katero legijo vzamemo s seboj v stopnjo (največ 2), pa je odvisno tudi to, katere akcije in udarce bomo potem v tej stopnji uporabljali. Zdaj pa izbiraj!
Ko se bojujejo legije postane Siege šibkejši in ne more teči, tako da je tudi iz tega vidika vredno premisliti, kdaj jih priklicati. Lahko jim tudi ukazuje, katerega sovraga naj pokončajo in nasploh je z njimi igranje mnogo lažje, kot le z uporabo Siega. Spet po drugi strani pa se energija hitreje nabira, ko je Siege sam... Po mapi medtem tudi pobirate razne priboljške, kot so povrnitev energije za Siega ali za legijo, različni bonusi izkušenj itd.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Huh, se sliši morda malce zapleteno? Jap, se. Taka je tudi igra sama in mislim da ne rečem zaman (tudi če v tem opisu že tretjič) - igra ni taka kot se zdi na prvi pogled. Že res, da vas bodo od neprestanega sekljanja in dokaj nadležnega obračanja kamere (to delate sami) začeli boleti prsti. A medtem ko se boriš in na prvi pogled brezmožgansko pritiskaš na gumbič, v bistvu že razmišljaš, kako boš prišel do tarče in jo uničil, paziš na energijo svoje legije, razmišljaš o postavitvi slednje in kdaj jo sploh priklicati. In nenavsezadnje, katero legijo sploh uporabiti. Vsaka čast avtorjem, da se jim je posrečil tak podvig. Zaposliti igralca, da uživa v klanju stotih sovragov ter zraven dejansko razmišlja, ni lahek posel. In Capcomu je to uspelo.