
Grafika: |
8 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
83% |
|
|
Predelovanje avtomobilov v smislu "stylinga" in "tuninga" je po svetu postalo že stalna praksa premnogih lastnikov avtomobilov. Ko je leta 2001 na velika platna prišel film The Fast and the Furious, je vse skupaj postalo še bolj popularno in začele so se pojavljati igre na to tematiko, s katerimi so avtorji želeli primakniti svoj piskrček h koritu. Poskusi so bili neuspešni in celo prave polomije (Street Legal), a sedaj so Electronic Arts z novo igro iz zelo popularne serije Need For Speed, ki je tokrat podnaslovljena Underground, poskusili osrečiti ljubitelje predelanih avtomobilov in ilegalnega uličnega dirkanja. Poskus jim je uspel, saj je NFS Underground arkada, ki bo zasvojila mnoge ljubitelje tovrstnih iger in nasploh serije Need For Speed, ki je v zadnjih letih vidno nazadovala. Pa poglejmo, kje v podzemlju tiči potreba po hitrosti...
 Klikni na sliko za večjo različico |
Po zanimivi uvodni animaciji se znajdemo v glavnem meniju, ki ga že takoj popestri tematiki igre primerna glasba. Na voljo so možnosti Underground (glavni način igranja), hitra dirka, predelovanje vozil (za uporabo v hitri dirki), nastavitve in online igranje. Kot boste najbrž hitro ugotovili, je večina delov v načinu za predelovanje avtomobile zaklenjena, zato bo na sporedu veliko dirkanja, zabave in odklepanja. Pa preidimo k načinu Underground, ki je bistvo igre. Vse skupaj se začne z dirko, ki služi kot nekakšen sprejemni izpit. Tukaj bo vsem takoj postalo jasno, da uvrstitev na drugem mestu ni sprejemljiva in to bo veljalo za vse dirke do konca (z izjemo turnirjev). V tem načinu vas čaka 111 dirk, ki se delijo na krožne dirke, sprint, knockout, drag, drift, time trial in turnirje. Naenkrat so na voljo po tri dirke, ko vse končate, se odpre nov paketek. Linearno napredovanje torej.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Sedaj pa malo bolj podrobno k tipom dirk. O krožni dirki najbrž nima smisla izgubljati besed, saj gre za klasične dirke, ki trajajo 2 do 7 krogov. Sprint je dirka z enim krogom, kjer zmaga tisti igralec, ki prvi pride do cilja. Knockout je dirkanje na izpadanje, ki traja večinoma 3 kroge, v vsakem krogu igralec na zadnjem mestu izpade. Drag je gotovo eden izmed zanimivejših delov, gre pa za dirko po ravnini. Tu je posebno važno prestavljanje pri pravih vrtljajih, menjavanje pasov (dirka se večinoma v prometu) in uporaba NOS. Drift je drugi najbolj zanimiv način igranja, gre pa za drsenje čez zavoje, kjer se glede na hitrost in kot, pod katerim zadnji del avtomobila drsi, dodeljujejo točke. Na koncu tekmovanja zmaga igralec, ki zbere največ točk. Time Trial je precej redek tip dirke, gre pa za dirko proti času. V določenem času bo potrebno priti od starta do cilja, na koncu pa boste nagrajeni s kako unikatno predelavo. Turnir pa je preprosto skupek dirk enakega tipa, kjer zmaga tisti, ki v vseh dirkah zbere največ točk.