 Klikni na sliko za večjo različico |
Ko smo že pri sovražnikih, ti so zares raznovrstni in se delijo v različne frakcije. Srečali boste tako ICP (Intrusion Countermeasure Programs), kot tudi standardne varnostne programe, ki hladnokrvno sledijo rutinskemu postopku odstranjevanja tujkov (vas) v sistemu. Morda res niso najbolj brihtni, a jih je veliko, vodi pa jih napadalni program Kernel. Zelo nevarni znajo biti okuženi programi, ki jih kontrolira malce odtrgani tip Throne. Možakar je pravzaprav (bil) človeško bitje in kar je najhuje, bil je celo zaposlen v vaši korporaciji ter na skrivaj poskušal prodati vašo tehnologijo glavnemu rivalu fCONu. Da bi slednje prepričal, kako zadeva zares deluje, se je "prežarčil" v čipovje, pri čemer pa so šle stvari nekoliko narobe in tako je za vedno končal v novem stanovanju ter pri tem še rahlo zblaznel. Idealni vodja za cel kup slepo vodljivih programskih pošasti, ki grozijo, da vas za vedno izbrišejo iz zgodovine. Pozabite na Recycle Bin, ti fantje ne poznajo recikliranja, odpadke odvažajo naravnost v "sežigalnico".
 Klikni na sliko za večjo različico |
Potem so tu še t.i. iskalci (Finders), ki lebdijo v zraku in vas ob prvi priložnosti odpihnejo, pa "Resources hogs", ki poskušajo na svojo stran pridobiti ostale "civilne" programe. In nenazadnje so tu še najnevarnejši in meni najljubši "DataWrights", ki se pojavijo kasneje v igri in so pravzaprav "prežarčeni" hekerji, ki za svojega delodajalca (fCON) od znotraj opravljajo umazano delo. Z njimi ni heca, saj so hitri, natančni in občasno celo nevidni. Vsi vaši nasprotniki so, kot se za programe spodobi dokaj predvidljivi, vendar pa kljub temu občasno najdete zelo raznovrstne akcije, kjer se celo zgodi, da določeni ICPji sodelujejo z vami in se bojujejo proti (v tistem trenutku) skupnemu sovražniku.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ko omenjam bojevanje, seveda ne smem mimo orožij, ki so nam na voljo. Izbor bo za ljubitelje klasičnih streljank nekoliko suhoparen. Kot sem že rekel, TRON je svet s svojimi zakonitostmi, tudi ko gre za bojevanje. Klasično orožje je disk, ki ga lahko vržete v sovražnika, nakar se ta vrne nazaj v vaše roke. Služi tudi kot obramba, saj lahko odbije napadalčev izstrelek, seveda če ga pravočasno nastavite. Disk je tudi edino orožje, ki vam ne odžira energije. Ostala orožja so bodisi uporabna za bližnja srečanja ali pa za oddaljene objekte. Kot sem že rekel izbor je nekoliko omejen, vendar pa so orožja zelo posrečena, če upoštevamo, da smo vendarle v čipovju, kjer raketometi, granate in ostale s smodnikom polnjene dobrote ne bi ravno vzbujale najbolj realnih občutkov. Kontrola orožja in samo bojevanje je dobro, k čemur svoje prispeva odlična preglednost in kontrola smeri gibanja, ki jo vršimo z miško. Dobra lastnost je tudi, da se da orožja nenehno nadgrajevati, predvsem kar se tiče kapacitete, učinkovitosti ter porabe energije.