
Grafika: |
9 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
81% |
|
|
Akella in Bethesda Softworks sta konec leta 2000 izdala akcijsko RPG igro Sea Dogs. Igra je bila postavljena v leto 1625, v njej pa ni manjkalo ladij, piratov, pustolovščin in nelinearnih misij. Sedaj, skoraj tri leta po izidu te igre, pa sta isti razvijalec in založnik izdala igro Pirates of the Caribbean, ki bi zaradi zelo podobnega načina igranja lahko bila nekakšna naslednica Sea Dogsov. Ob naslovu se bo marsikdo spomnil na istoimenski film, vendar igra z njim ni povezana v nobenem pogledu - z izjemo nemrtvih piratov, ki se nekajkrat pojavijo tekom zgodbe. Pa poglejmo, kakšne pustolovščine nas čakajo v igri Pirates of the Caribbean.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Glavni meni ne vsebuje kakšnih posebnosti, priporočljivo je le preveriti nastavitve tipk, saj bodo marsikateremu igralcu delovale skrajno nepraktično. Nato pa se lahko brez odlašanja podamo v igro. Vse skupaj se dogaja v 17. stoletju, igralec pa prevzame vlogo kapitana Nathaniel Hawka, ki s svojo skromno ladjo in posadko išče svoj prostor pod Karibskim soncem. Igralni prostor sestavljajo številni otočki, ki so v lasti Angležov, Špancev, Francozev in Nizozemcev. Zgodba se začne na igralčevi ladji, ki je prispela v angleško kolonijo, kjer bo potrebno prodati tovor čokolade in usnja; sproti pa popraviti ladjo in najeti nekaj novih članov posadke. Gre za uvajalno nalogo, na kateri lahko popolni začetniki osvojijo osnove igranja, pri čemer jih pomaga član posadke. Po opravljeni nalogi otok napadejo Francozi, igralec pa se za las izmuzne floti vojaških ladij. To je začetek zgodbe, ki igro nekako linearno usmerja; prevladuje pa prosta igralnost, ki igralca ne omejuje z obveznimi nalogami.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Torej, gre za nelinearno igralnost, v kateri lahko igralec s svojo ladjo pluje po otokih, trguje in raziskuje; po želji pa lahko sledi zgodbi, ki je zanimiva in vsebuje nekaj nadnaravnih elementov (duhov), a je žal linearna. Igro bi lahko nekako razdelili na tri elemente. Prvi del je RPG del, kjer upravljate Nathaniela v tretjeosebnem pogledu in se potepate po otokih, mestih. V ta del je vključeno sabljanje, raziskovanje, trgovanje in nabiranje izkušenjskih točk, s katerimi je moč nadgrajevati določene sposobnosti lika. Drugi del je tretjeosebni taktični del, v katerem je moč upravljati ladjo. V tem delu se boste bojevali z ladjami in pluli v neposredni bližini otokov. Pri vkrcanju na sovražne ladje bojevanje poteka v stilu prvega dela, torej s sabljanjem in občasno uporabo pištole. Med morskimi spopadi je na voljo tudi prvoosebni pogled s krova ladje, kjer je moč ročno usmerjati topove. Tretji del pa je zemljevid, po katerem se ladjo premika od otoka do otoka, pri tem pa se je potrebno izogibati sovražnim ladjam in neurjem.