Grafika: |
8 |
Zvok: |
10 |
Igralnost: |
10 |
Vrednost: |
9 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
93% |
|
|
Pred malo več kot letom dni je tričlanska skupina neodvisnih razvijalcev, ki jo sestavljajo Scawen Roberts, Eric Bailey in Victor van Vlaardingen, izdala testno različico dirkalne simulacije Live For Speed. Med igralci je ta različica vzbudila veliko zanimanja, zato so se razvijalci odločili, da projekt še izboljšajo s serijo popravkov. Korak po korak so igro izboljševali in s tem pridobili veliko igralcev. Prejšnji mesec pa so po dolgem čakanju izdali prvo končno različico igre (planirane so štiri; S1 do S4, ki niso več brezplačne), ki ponuja že marsikaj zanimivega. Pa poglejmo, kaj je so nam trije posamezniki omogočili v prvi končni izdaji igre Live for Speed.
Klikni na sliko za večjo različico |
Glavni meni igre bi lahko označili kot preprostega, kar na nek način tudi je. Avtorji se niso ubadali s kakimi animacijami v ozadju ali čim podobnim. Na voljo so enoigralski način, večigralski način, hot lapping, nastavitve in posnetki dirk (enoigralski in večigralski). V enoigralskem načinu se po hitrem postopku znajdete v meniju, kjer lahko nastavite dirko po želji. Pred dirko je potrebno nastaviti število in težavnostno stopnjo računalniških nasprotnikov, možnost kvalifikacij, dolžino dirke, progo in avtomobil. Progam in avtomobilom se bomo posvetili kasneje, najprej k poteku igranja. Kot boste hitro opazili, sta na začetku na voljo le dva avtomobila - ostale je potrebno odkleniti z določenim številom točk. Te točke se dodeljujejo za dobre rezultate na dirkah, njihovo število pa se giblje med eno in 48 točkami, odvisno od težavnostne stopnje in števila nasprotnikov in krogov.
Klikni na sliko za večjo različico |
Sedaj pa k avtomobilom. Vse skupaj jih je v igri sedem in so med seboj precej raznoliki. Zaman boste iskali resnična imena, saj razvijalci niso imeli cilja (najbrž tudi ne sredstev) za pridobitev licence. Tisti malo bolj pozorni ljubitelji avtomobilov boste pa zagotovo prepoznali avtomobile, ki so jih razvijalci imelo v mislih, ko so modelirali. XF GTI je prvi izmed avtomobilov, v katerega boste sedli. Gre za najšibkejše vozilo v igri in je zaradi pogona na sprednja kolesa idealen za začetnike. Sledi mu XR GT, ki je že malo močnejši in ima pogon na zadnja kolesa; po zmogljivosti pa je le malce hitrejši od XFja. Nato je tu prvi izmed turbo avtomobilov in sicer XR TURBO, za katerega potrebujete 200 Creditsov. Ker gre za precej močnejšo različico XR GTja, ima pogon na zadnja kolesa, zaradi turbine pa postane v območju delovanja precej težko obvladljiv. Sledi mu FXO TURBO, ki so ponaša s pogonom na sprednja kolesa in turbino; za odklep pa potrebujete 100 Creditsov.