
Grafika: |
10 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
7 |
Skupaj: |
83% |
|
|
Že vrsto let smo vajeni, da nas v jesenskih mesecih zasujejo z različnimi športnimi simulacijami, ki vse izhajajo iz istega naslova - EA sports. Tudi letos ni bilo nič drugače in kot gobe po dežju so prirastle na naše police igre kot NHL, FIFA in NBA. Letos pa so pri EA sports poskusili vse te igre bistveno spremeniti in poživiti a žal jim je pri NBA Live 2003 to uspelo v skoraj preveliki meri. Se sprašujete, kako lahko neko igro preveč poboljšaš in ta tako postane slabša kot je bila? Na prvi pogled igra izgleda boljša, vendar ko jo resneje igramo hitro opazimo, da to sploh ni več simulacija košarke pač pa arkadna verzija tega športa.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Vse skupaj se še vedno odvija v najmočnejši košarkarski ligi na svetu in igralske zasedbe so ažurirane s prvim oktobrom 2002. V načinih igranja ni nekih velikih novosti, tako se lahko pomerimo z PC-jem na različne načine. Franchise mode, nam ponuja možnost igranja do 25 sezon in je nekoliko popravljena verzija tiste iz leta 2002, poleg tega pa so nam na voljo še možnosti igranja posamezne sezone, končnice in eksibicijske tekme. Če pa potrebujemo nekoliko treninga, si izberemo igralca in sami treniramo med obroči. Imamo pa tudi možnost igranja 1-1, ko si izberemo igralca in nasprotnika ter preizkusimo svoje osvojeno znanje. Sedaj pa se posvetimo največjemu ''napredku'', igralnosti.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Odstotek zadetih metov iz igre je vrtoglavo visok. Tako se vam bo skoraj vsako tekmo (četrtina 3min) pripetilo, da bodo po trije vaši igralci zadeli preko 5 metov za tri točke, meti iz polovične razdalje pa skoraj ne zgrešijo cilja. Edina možnost vam ostane da težavnost nastavite na najvišjo možno stopnjo, vendar nato bo računalnik zadel skoraj iz vsakega položaja. Pravi napredek je preigravanje. Tokrat imamo res proste roke in lahko sami izvajamo trike z menjavanjem smeri. Tako, da z pravimi kombinacijami tipk in zaporedjem smeri gibanja izvajamo obrate, si podajamo žogo za hrbtom in med nogami ter podobno. Vendar ta novi sistem pride do pravega izraza samo če za igro uporabljamo analogni gamepad. Ker imamo na tipkovnici samo 4 oziroma 8 smeri gibanja so tudi naše možnosti preigravanja omejene. Sicer pa nam ta novi način omogoča res večjo kontrolo nad igralcem in vsake toliko nam bo uspel kakšen trik, ki si ga bomo zagotovo ponovno ogledali v ponovnem posnetku. Pretirano preigravanje pa nam lahko nakoplje težave, kajti velikokrat kadar je ob našem igralcu več kot en nasprotnik, bomo žogo izgubili.