
Grafika: |
8 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
83% |
|
|
Kot smo že vajeni, se po zanimivi uvodni animaciji znajdemo v meniju, v katerem je potrebno vnesti ime, izbrati dirkača, njegovo nacionalnost in moštvo. Tu se že vidi, da je F1 2002 res na tekočem, saj so v igri vsi dirkači, ki jih lahko vsako drugo nedeljo spremljamo na pribljubljenem tv kanalu. Najbrž ni potrebno omenjati, da je dirkačev 22, moštev enajst in skupno sedemnajst dirkališč. Dirkalnim veteranom bo takoj padel v oči novi Hockenheim (ko bodo ugotovili, da to naj bi bil Hockenheim), ki je od lanskega leta doživel kar krepko prenovo in je izgubil staro (dolgo in ravno) obliko. Lahko bi tudi rekli, da so progo diagonalno presekali na polovico. Kot kaže boste najvišje hitrosti lahko dosegali le še na Indianapolisu in v Monzi. To so bile najbolj vidne novosti, sedaj pa pojdimo kar k elementom igre. Načini igranja niso doživeli novosti: prvenstvo, posamezna dirka, prosti trening (lahko tudi privatni trening), šola vožnje (z arrowsovim dvosedom, trosedom in minardijevem dvosedom) in večigralski način, o katerem bom še pisal proti koncu.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Med nalaganjem posamezne dirke si lahko ogledamo skico proge z imeni zavojev in hitrostmi, ki naj b bila tam dosežene. Nato pa se znajdemo v dirkalnem meniju, v katerem lahko spremljamo vreme, čase in uvrstitve dirkačev, kot tudi nastavitve dirkalnika, ki se od predhodnika niso spremenile. Edino kar me moti tu je dejstvo, da ni nikjer gumba za pospešitev časa. Zato boste morali dejansko čakati pravih petdeset minut, če boste hoteli izboljševati čas v zadnjih minutah. Kdor je pa prepričan, da ima zagotovljen pole position, lahko enostavno klikne na gumb finish session in tako zaključi s treningom ali kvalifikacijami.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Obnašanje ostalih dirkačev je odvisno od stopnje težavnosti in agresivnosti. Višja težavnost jim omogoča doseganje višje hitrosti in tako boljših časov, agresivnost pa na to, koliko tvegajo. Z nastavitvijo agresivnosti na 100 odstotkov dirkači s pol dirkalnika vozijo po travi, v zavojih jih pogosto odnaša zadek ( to je bolj pogosto pri boljših moštvih). Nikakor pa ne agresivnost ne pomeni, da vas bo dirkač na vsak način hotel zriniti s steze. Zagotovo bo pa več nesreč in rumenih zastav, če bo agresivnost večja. Opazil pa sem, da skoraj večina dirkačev ne pozna pomena modre zastavice ali pa se zelo počasi umakne, pogosto ravno na napačno stran steze. Obnašanje dirkalnika je na splošno gledano skoraj enako kot pri predhodniku, torej ni čisto realno, ni pa preveč arkadno. Sicer pa serija F1200x ni nikoli slovela po hudo realističnem fizikalnem modelu.