Za napredovanje iz enega v drug del kariere je potrebno v ligah prislužiti določeno število točk, ki jih je moč dobiti z dobrimi rezultati na dirkah.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Fizikalni model v Toca Race Driver ni tako realen, kot smo sprva mislili. Čeprav je bila igra označena za simulacijo, njen fizikalni model meji bolj na nekaj med arkado in simulacijo. Šibkejši avtomobili se obnašajo dokaj arkadno in niso zahtevni za voziti (skoraj nemogoče je, da bi vas kdaj zavrtelo, tudi če je pogon na zadnja kolesa). Posebni avtomobili, posebno starejši in prototipi, pa znajo biti tako v dežju kot suhem, zelo nepredvidljivi. Drugače pa je potrebno le paziti, da ne zavirate premočno, saj kolesa precej rada blokirajo. Poškodbeni model pa je naravnost spektakularen. Ob trkih se dirkalnik poškoduje izredno realistično, deli letijo vse naokoli, jasno vidne pa postanejo tudi deformacije na karoseriji.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Umetna inteligenca ni ravno blesteča. Nasprotniki načeloma ne delajo napak, včasih pa postanejo sumljivo hitri in vas sredi zavoja dohitijo. Temu ponavadi sledi prevračanje nedolžnega dirkača (vas) ali pa izlet le-tega v pesek oziroma zaščitno ograjo. Ampak dobro, mogoče imajo superiorne nastavitve ali kaj podobnega. Samo včasih pa postanejo prekleto agresivni, če pridejo preblizu. Naravnost smešne pa so situacije, ko je za vami na ravnini par avtomobilov. Tudi če jih želite spustiti naprej, oni tega ne bodo dojeli in bodo skupaj z vami zavirali. Tako boste lahko povzročili pravi zastoj, v katerem bodo pravilno ukrepali le redki vozniki. Skratka, pri umetni inteligenci bi se lahko malo bolj potrudili.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Grafika je gotovo največja pozitivna lastnost v Toca Race Driver. Kvaliteta posebnih efektov je vrhunska (dim pri zaviranju, ogenj iz izpuha, odsev sonca na asfaltu...), pika na i pa je efekt motion blur, s katerim se dogajanje ob višjih hitrostih zamegli. Enako je tudi pri nenadnih zavojih in uporabi ročne zavore. Vso lepoto pa lahko občudujete v posnetkih dirk, ki so verjetno prav s tem namenom v igri. Postavitev kamer ob progi je naravnost genialna. Zvočni efekti so tudi pohvalni. Avtomobili imajo večinoma enak zvok, a tako je verjetno tudi v resnici. Odlični so zvočni efekti pri trkih (ko se razbije steklo) in pri prestavljanju v nižjo prestavo, kjer motor lepo zabrni. Pri grafiki in zvoku se torej ne bi mogli pritoževati in sta glavna faktorja za končno oceno.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Strojne zahteve niso tako visoke, kot bi pri taki grafiki pričakovali. Minimalne zahteve za igranje so Pentium ali Ahtlon procesor s 700Mhz, 128MB Ram in 3D Grafična kartica z 32Mb Ram.