
Grafika: |
9 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
7 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
82% |
|
|
Gospodje, še pomnite prvega Sim Citiya? Zamisel je prišla s strani Willa Wrighta (do sedaj je ustvaril že kopico iger, naprimer
Sim City 3000,
The Sims itd...) in je bila kratkomalo revolucionarna. Glavni smisel igre pa je bila postavitev mesta, kjer bo vse delovalo (oz. naj bi) kot po maslu. Gradili smo vse, od industrije do stolpnic, letališč in pristanišč, skrbeli da si bili naši ljudeki opremljeni z električno energijo in da so nam redno plačevali davke. In vsako nadaljevanje Sim Citiya je bilo podobno, a vendar tako drugačno. Štirica tudi ni izjema.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Da je špil svež in nov, opazimo že na začetku. Pojavimo se v SimNationu, nekakšni deželi, kjer bomo sami skreirali svoje mesto. Pokrajina je razdeljena na kvadratke (joj, v igri je nasploh vse kvadratno :), in se razlikujejo po razgibanosti, velikosti in po tem ali imajo obalo. Tako lahko naredimo praktično svojo državo, kar pa je najlepše, kvadratki oziroma mesta se med sabo povezujejo. Tako naprimer v enem mestu naredimo smetišče v drugem pa ne, jih povežemo s cesto in smeti se bodo odvažale v tisto mesto. Seveda za pošteno plačilo. Isto velja za industrijo, elektriko, vodo itd...
 Klikni na sliko za večjo različico |
Igro boste obvladali v sekundi, če pa ste novi v tej seriji, pa je na voljo tutorial, ki vam razkaže, kako se stvarem po novem streže. Zopet boste postavljali cone, zelene cone za prebivalstvo, rumene za industrijo ter modre za poslovne stavbe, prodajalne, picerije itd. Vsaka izmed teh con ima tri oblike, prve cone so rezervirane za ljudi iz najmanj premožnega razreda, ali pri industriji naprimer za navadne kmetije, srednja oblika je rezervirana...khm...za srednje ljudi pač :) (naprimer navadna industrija, malce večji bloki), dočim je zadnja oblika con rezervirana za elito, najboljše industrijske stavbe (ki tudi več onesnažujejo) in pa za bogataše.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Kako pa sploh veste, katero cono postaviti? Za to skrbi takoimenovani RCI ( Residental, Commercial, Industrial) graf, ki vam pove katere cone bi mesto potrebovalo in za katere sploh ni zanimanja. Stavb je kar veliko, ne preveč (ozrite se okoli po vašem mestu, verjetno niso vse hiše različne), jih je pa vseeno toliko, da ne postane dolgočasno na pogled. K raznolikosti mesta pripomorejo tudi razni cukrčki, v obliki znanih stavb resničnega sveta, ki pa so hudo drage, in si jih privoščite ko (če sploh) do tja pridete. Te zgradbe, Landmarks imenovane, lahko dobite na uradni strani, kjer Maxis redno izdaja nove zgradbe.