 Klikni na sliko za večjo različico |
Čaranje je zanič. Zakaj narisati morate določeno stvar, če hočete zadevo izvesti, to pa ni tako lahko, še posebno če jo rabite na hitro. Že če imate čas se zmotite skoraj vedno, tako da najbrž tisti, ki raje čarate kot vihtite meč najbrž ne boste kaj preveč veseli. Na voljo pa imamo tri uroke, ki so vnaprej začarani...no ja, bolje kot nič. Ko smo že pri zamerah in napakah, bom kar nadeljeval. Zakaj se na zemljevid ne da pisati? To bi kar precej olajšalo delo, na srečo se določene stvari zaznamujejo same ( recimo prodajalne orožja v mestu Arx, hvalabogu saj je mesto res blodnjak ) a to nekako ne popravi slabega okusa. Lepo bi bilo, da ko bi vključili zemljevid, da nebi bil na sredi ekrana, ampak nekje v kotu. Inventar bi lahko malce bolj dodelali, ampak ok, to me niti ni tako motilo.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Bolj mi je v oči padla neverjetna hroščavost, nekje naprimer izginjajo vmesne sekvence, potem se dogajajo stvari, ki vplivjo na potek igre. Baje se igre sploh ne da končati brez enega popravka, kar je kriza. Potem so tu še smešne stvari naprimer, ko deklico rešimo iz rok norih vernikov in jo moramo privesti domov, na polovici poti izgine, potem pa se spet prikaže doma, kjer se z materjo ki jo je prej težko čakala še pozdravita ne. Sicer se že dobijo popravki, ki pa ne popravijo čisto vsega, in če gledamo da je bila nemška in francoska različica igre na policah že pred nekaj meseci, bi zadevo lahko pokrpali.Aja še to, ni ne zamera ne pohvala v igri, pogovori so vodeni, torej ni izbire vrstic v dialogu.
 Klikni na sliko za večjo različico |
A to je vse kar igri lahko očitam, in če se vam zdi da je ocena previsoka glede na količino kritiziranja čez igro v prejšnjem odstavku, naj povem, da je špil tako slasten, da mu res ne morem dati nižje ocene, čeprav bi bil z malce, res malce več dela še boljši. A ne bom več izgubljal besed, lahko le rečem, da je Arx Fatalis eno lepših presenečenj iztekajočega se igračkarskega leta.