
Grafika: |
8 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
9 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
85% |
|
|
Arx Fatalis je prvososebna klavsko/ugankarska frp-jka, in naj kar na začetku opisa povem, da s svojo zgodbo povleče vase vsakogar, zato tisti malo manj zagreti ne obupajte že na začetku, ko morate nagi ( ok, na sebi imate le spodnjice :) in s kostjo v roki začeti igro in se vam tudi sanja ne, kako se bo igra sploh razvijala. Igro začnete v goblinski celici, in ste nekakšen nadčlovek, z nalogo napraviti svet na zemlji boljši. V bistvu pod zemljo, svet kot ga poznamo danes namreč ne obstaja več, in vse rase so se morale preseliti v deželo krtov. Prej sem omenil besedo nadčlovek, naj jo takoj obrazložim in povem, da ste ranljivi kot vse ostale spake v igri.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Teh je kar nekaj, v prvi etaži pod zemljo leži mesto Arx, mesto ljudi, seveda bo tam najmanj žvenketalo orožje. Sledijo troli ter goblini, prvi nabirajo rudo, ki jo prodajo goblinom, ti pa jo za prodajajo naprej, seveda za večje denarce, saj troli nimajo dobro razvite poslovne žilice. Potem pa so tu še škratje, oziroma bi morali biti, a so v podzemlju odkrili stvor, ki jih je očitno vse pogubil. Vmes so še Ylsidi, repasti kosmatinci. Med etažami so še prostori v katerih prebivajo podgane in pajki, ki so nasploh veliki nagnusni svinarji, in sam sem potreboval kar dobro psihično sprostitev da sem se spravil do njih in jih oklofutal (ampak za to je najbrz kriva nezgoda iz otroštva, zatorej pustimo to :).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ker ste padli z neba (res, dobesedno ) nimate imena, dokler vam ga ne prisoli sojetnik (ki očitno nima domišlije), zato bom v opisu glavnega junaka imenoval preprosto Človečnjak. Torej, Človečnjaku na začetku dodelite lastnosti, ki so nekako tipične za vse frpjke, se pravi moč, natančnost v bojih in povečano možnost določenih (naprimer double damage ) udarcev med pretepanjem, mental, ki poveča zalogo mane, ter constituional zaradi katerega lahko nosite boljše oklepe in imate več energije. Potem pa imate na voljo še podzvrsti, naprimer skrivanje, boji na blizu, boji na daleč, prepoznavanje predmetov itd... Seveda igra ne bi bila igra, če ne bi Človečnjaka nadgrajevali tudi med igro, a tu ne pridobivate točk z mlatenjem sovragov, temveč jih dobite na določeni stopnji igre, naprimer ko uspešno dokončate nalogo ali ko dobite novo. Igra ima res izjemno vzdušje, saj boste, ko se boste potikali po trolovskih votlinah, slišali kako debeluhi kopljejo rudo, v goblinskih celicah boste slišali žvenket ključev.