
Grafika: |
10 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
85% |
|
|
Že uvodna animacija dobro pokaže, na kaj vse so avtorji ponosni in je precej zanimiva. Izdelana je v celoti z igrinim grafičnim pogonom. Po animaciji se preselimo v glavni meni, ki je zelo preprost (slika v ozadju). Na izbiro so samo tri možnosti, in sicer začetek nove igre, instantna akcija in seveda možnost izhoda. Instant Action je namenjen samo najbolj neučakanim, saj naključno izbere avtomobili in etapo, igralca pa takoj postavi na dirko. Izbira Start Game pa je odskočna deska za glavni način igranja in je pravzaprav pravi glavni meni.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Izbira oziroma ustvarjanje profila igralca že da občutek, da je igra arkadna in prenešena s konzole (Xbox). Nato pa sledi pravi glavni meni, ki vsebuje vse načine igranja in opcije nastavitev. Igralni načini so v grobem štirje, in sicer Career, Single Race, Time Attack in večigralski način, o katerem bom še pisal proti koncu opisa. Karierni način ima naraščujoče težavnosti (pro, experts, classic, unlimited), na vsako težavnost pa je vezano določeno število rallyjev. Skupno je vseh rallyjev sedemnajst, vsak ima od tri do devet etap, nekatere etape imajo lahko tudi več krogov, če gre za krožne dirke. Tipi rallyjev so štirje in sicer rally (kot ga vsi poznamo), hill climb (dirkanje od točke do točke), ice rally (krožno dirkanje na ledeni podlagi) in rallycross, ki je krožno dirkanje na dveh različnih podlagah (naprimer blato in asfalt...).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Dirka se po različnih okoljih, od pustih step nekje v Afriki, ledenih dirkališč, sredozemskih gozdnih poti, do visokogorja s prepadi in gore Mt. Kiwi. Okolja so precej razgibana, ob cesti je tudi veliko živali, ki spremljajo dogajanje v okolici. Po vsakem končanem rallyju dobi igralec določeno število točk, ki mu povišujejo položaj na lestvici težavnosti. Ko doseže določeno št. točk, se mu odprejo nove, težji rallyji in dodatni avtomobili. Na število zbranih točk vplivajo končna uvrstitev na posamični etapi, poškodbe na avtomobilu (manj škode - več točk) in dosežena končna hitrost na posamični etapi. Za uspešno končan rally se šteje tretje mesto ali višje.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Avtomobili se ločijo po hitrosti, obnašanju (vodljivosti) in pospeških. V meniju za izbiranje pa lahko za vsak avto izveste tudi njegovo moč, navor, težo, pogon in število prestav. Vsi ljubitelji rally avtomobilov bodo lahko veselo izbirali med sodobnimi avtomobili in tudi med legendami. V igri je skupno enaindvajset (21) avtomobilov, od Ford Escort Coswortha, VW Beetla, Mitsubishi Lancerja EVO 6, do Peugeota 206, Lancie Delta Integrale, Nissana Skyline, Audija Quatrro S1 in Suzuki Grand Vitara s kar 981 konjskimi močmi.