se jih ne da z njimi igrati. Race Engineer se omogoči preden se igralec poda na dirko, deluje pa tako, da po vsakem dobro odvoženem krogu spremeni nastavitve in pri tem pove, kaj točno je bilo spremenjeno. S spreminjanjem aerodinamike in prestavnih razmerij boste iz kroga v krog hitrejši, če boste lahko držali enak tempo (saj je le v tem primeru Race Engineer učinkovit). Za vse, ki se jim to zdi preveč nezanimivo, pa je tu še vedno možnost spreminjanja številnih nastavitev in shranjevanja nastavitev oz. setup-ov. V glavnem meniju si lahko nato ogledate vaše rekorde na vseh progah, ali pa posnetke kakih atraktivnih voženj skozi ovinke.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Avtomobili v Total Immersion Racing se delijo v tri razrede, in sicer na GT, GTS in Pro. Med njimi so vidne razlike, saj Pro dirkalniki prehitevajo ostale kot za šalo in jih lahko že v treh krogih prehitijo za en krog (odvisno od tega, koliko ravnin ima proga in kako dolge so). Avtomobili na splošno se razlikujejo pospeških, vodljivosti in končni hitrosti. V GT razredu je moč voziti Audi TT-R, Noble M12GTO, Quaife GT1 (4x4 pogon) in BMW M3 GTR. V GTS razredu je moč najti Sintura GTS, Panoz Esperante, Vemac 320R, Lister Storm in McLaren F1 (tega verjetno vsi poznamo, česar ne bi mogel trditi za prve tri...). V najbolj zahtevnem in najhitrejšem razredu prototipov, pa je moč sesti za volan dirkalnikov BMW V12 LMR, Panoz LMP-1, Dome S101, Lister LMP, Audi R8 in Bentley EXP Speed 8.Skoraj vsi avtomobili imajo prave sponzorje, ker pa gre za nam večinoma neznana moštva, bi le stežka preverili, če so vse moštvene barve licenčne. Večino jih ljubitelji Le Mansa verjetno poznate, ostali pa jih boste pač spoznali v igri. Poškodb ni, pri trkih se avtomobil le odbije od ograje ali drugega avtomobila, pri tam pa malo poiskri. Prevrniti se mi še ni uspelo, opazil pa sem, da stik z ograjo pod določenim kotom avtomobil dobesedno izstreli naprej, kar lahko uporabite v svojo korist...
 Klikni na sliko za večjo različico |
Proge so večinoma iz resničnega življenja in so znane vsem, ki so igrali katerokoli F1 simulacijo ali pa Toca Touring Cars. V igri je možno dirkati po progah, kot so Hockenheim, Springfield, Rockingham, Sliverstone, Monza, Sebring in podobne. Večina teh prog ima več izvedb, recimo skrajšani Hockenheim ali pa Silverstone International. Izdelane so odlično in marsikdo bo videl podobnost med progami iz igre in progami v resničnem življenju. Vsaj pri progah iz Formule 1.