Pred vsako misijo nam igra na taktičnem zemljevidu prikaže naš cilj. Grafični prikaz na pomanjšanem zemljevidu podpira brani govor, ki pa je žal odločno prepočasen in zato malce moti. Tudi naglasi so smešni (angleščina z nemškim naglasom:), poleg tega pa je včasih izredno težko ugotoviti, kaj naloga od nas zahteva. Na srečo je med igro možno prebrati skrajšane ukaze, ki so malo bolj razločni.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Misije so izredno raznolike, saj obsegajo več kriznih žarišč (npr. Rusi si zadajo cilj zavzeti Berlin). V misijah postavljanja baz in nabiranja denarja ter kupovanja enot. Vse enote, ki jih imamo na začetku, so naše do zadnjega. Seveda se včasih prikažejo tudi podporne enote (običajno, ko izpolnimo kak pomemben cilj). Karte so večje kot poprej in so izjemno življenske -mesta niso sestavljena le iz nekaj enakih hiš, marveč se elementi skorajda ne ponavljajo. Prisotna je tudi megla - fog of war. To pomeni, da vidimo le toliko, kolikor vidijo naše enote. Nekatere imajo daljši domet, kot vidno polje, ali pa obratno. Poleg zelenih bojišč se podimo tudi po hladnih zimskih tleh, ki so izjemno lepa. Teren je izjemno čudovit in se ga ne naveličamo zlepa -gozdovi, mesta, poti, industrijske cone itd. Hiše je možno uporabiti tudi kot kritje za pehoto, ki se poskrije med zidove in čaka na sovražnike; toda, ko pridejo tanki je hiša le kupček razvalin, pehota pa predelana v pasjo radost. Vse posledice vojne so namreč dobro vidne na igralnem polju.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Eksplozije puščajo kraterje v zemlji, sestreljena letala se zarijejo globoko v sovražno zaledje (če priletijo na sovražnike bog pomagaj:), hiše so uničljive… Še več, večina objektov ima več stanj poškodovanosti - nekatere bunkerje je tudi po težkem obstreljevanju možno uporabiti za kritje. Tudi mostovi niso imuni na težje kalibre -z dobro merjeno salvo odrežemo napad sovražnika ter si malo nižje postavimo pontonski most (s pomočjo podpornega vozila) in presenetimo silikonsko zgago. Z boka ali, še bolje, kakšne vzpetine. Teren je morda videti dvodimenzionalen, vendar je višinska razlika lahko odločilen dejavnik med zmago in porazom. Bunkerji na pečinah so smrtonosni za naše sile, ki nimajo realnih možnosti preživetja. Če poprej ne zluknjamo tečnih branilcev, seveda.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Silikonska pamet je bolj tako-tako. Večinoma je sicer neagresivna, vendar se kar dobro odreže. Bunkerji so vedno dobro branjeni in tanke pridno izkorišča za lov na naše sile. Nasploh je dovoljšen izziv za sobne stratege. Tudi naše sile so dobro odzivne, manjše spremembe pa je doživel tudi igralni vmesnik.