Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 19.JUNIJ 2025

The Thing

Na mrzli Antarktiki se dogaja marsikaj, česar ne vemo. Med drugim imata ZDA in Norveška različne postojanke, ki niso le raziskovalnega tipa. Po filmu iz osemdesetih let nas je Stvor ulovil na pragu dvajsetega stoletja…
Datum objave:
29.oktober 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 3 od 4  

Te moramo najprej spraviti ob določeno merico energije(rdeč okvirček), nato pa zakuriti (tudi traja nekaj časa). Naletimo tudi na par divjih svinj (izgledajo kot divje svinje, hodijo kot divje svinje, jurišajo na nas kot divje svinje-mogoče pa so divje alienske svinje) in pa večjih šefovskih kreatur. Naletimo tudi na vojake treh vrst (hm, skrivni projekt se pač mora sprijazniti z propadom)-gunnerje, flamenkote in pa ostrostrelkote.


Klikni na sliko za večjo različico
Seveda ne moremo niti mimo glavnega negativca, ki je okužen z virusom. Ni nevemkako pestro, vendar je igra skuša biti bolj napredna-kot Resident evil. Z tempom hoče ustvariti strašno vzdušje, kar je do neke mere uspešno. Vendar se proti koncu izjalovi in postane malo bolj zapletena 3D-streljanka. Ni redko, da nas napade več walkerjev(ob podpori manjših stvorov), ki jih moramo oslabiti in zakuriti-vendar je tekanje okoli z flamerjem(ki ne meri na stvor, marveč na tla) nevarno zaradi samomora-merjenje strelnih orožij je avtomatsko in dosti natančno (če ne držimo kakega predmeta v roki), vendar je cvrenje zapleteno, zamudno in dolgotrajno. NPC-ji z ognjemeti pa niso izbirčni pri tarčah in ne opravijo z večjimi stvori (prej umrejo/mutirajo/porabijo municijo). Tudi shranjevanje je oteženo - na posebnih magnetofonih shranjujemo položaj. Na srečo to ni omejeno, moramo pa včasih popraviti napeljavo, da zadeva funkcionira. Pričetek igre je lahek, vendar je magnetofonov vedno manj in vedno večje razdalje moramo prehoditi/postreliti, da se dokopljemo po njih. Če nas prej ubijejo->naloži zadnjo pozicijo, jovo na fato-ups, jovo na novo. To pa že smrdi po umetnem podaljševanju igre. Lahko se nam celo zgodi, da najdemo kasetofon, vendar nas pred uporabo naskočijo in dotolčejo sovragi-nakar zgubimo oblast nas seboj in scvremo računalnik:)


Klikni na sliko za večjo različico
No, tako igra je tudi po zasnovi kar dolga in zapletena. Praktično nikoli se ne vračamo nazaj na že poznane teritorije (razen dveh fenomenalnih ter težkih stopenj, ko se vse spremeni v ognjeno past oziroma podrt podzemni laboratorij) in nabor je kar pester-kdaj pa podzemni laboratoriji niso bili zanimivi? Vmes se seveda sprehodimo po površju in bežimo z mraza ter streljamo streljamo streljamo. Laboratoriji pa so polni stikal za pretikat, kamer za prešlatat in stacionarnih topov za upravljat. In seveda veliko uničene napeljave srečamo. Heh, kaj bi brez NPC-jev? Z njimi si malo olajšamo delo in obenem rešimo kako zagonetko, ki jih je v igri za malo manjši mušter. Še najbolj zanimiva se mi je zdela tista, v kateri z kamero iščemo kodo za zaklenjena vrata(na debelo napisano na tabli).



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
20. avgust 2002
Zvrst igre:
tretjeosebna streljačina
Založnik:
Black Label Games
Razvijalec:
Computer Artworks



Vse slike iz igre (30)



>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.