Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 29.APRIL 2024

Hitman 2: Silent Assassin

Na kaj pomislite ob besedni zvezi plačani morilec? Eni pomislijo na krutega ubijalca, drugi na razčlovečeno osebo, tretji pa na nadaljevanje računalniške igre. Skrivnostni gospod s črtno kodo na glavi se vrača v drugo!
Datum objave:
17.oktober 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 5  

Neglede na naš stil igranja pa je priporočljivo dobro naštudirati zemljevid. Ta nam je v največjo pomoč, saj na njem vidimo vse-od stopnic, prostorov in sovražnikov. Predvsem premiki sovražnikov so nam v veliko pomoč, saj jih je nato lažje odstraniti oziroma se izmuzniti mimo. Tudi drugi pomembni objekti so nazorno prikazani (kje nam je Agencija pustila orožje, pomembni kontakti, zanimive stvari in tako dalje).


Klikni na sliko za večjo različico
Najbolj opevana lastnost prvega dela je bila linearnost (ki se je malce sfižila). Drugi del naredi korak naprej, saj je dejansko moč vsako misijo rešiti na dva do tri različne načine. Rezervni način seveda ostane klanje vsega po vrsti-vendar nas ta pot ne nagradi. Včasih bi bilo lažje pobiti cel bataljon sovragov,  vendar lahko tarča sliši celotno zadevo-in pobegne. Tako se moramo lotiti igre z bolj miselne strani. Vnekaterih misijah (naprimer v Petersburgu ali v puščavi, kjer čakamo odpisanega šejka) se lahko tudi z pametni premiki in premeteno uporabo zemljevida prikrito premikamo do našega cilja. Vendar je potrebna izjemna mera potrpežljivosti in pazljivosti, zato je boljša naslednja pot-tiho ubijemo enega od stražarjev in se preoblečemo vanj. Nato OBVEZNO počistimo za sabo (skrijemo truplo, za katerim ostane krvav madež. Žal kri na tleh ali zidu privabi manj pozornosti kot kak računalnik s procesorjem 386 v the dneh:). Preobleka nas sicer varuje pred sovražnimi pogledi, vendar je AI sumičava. Če se boste smukali preveč blizu kakim neavtoriziranim vratom ali pa vas bodo ujeli pri vlamljanju, ne bo milosti. Na srečo imamo nihajočo črto, ki nam kaže stopnjo alarma pri sovragih. Čimhitreje niha, bolj blizu alarma smo. AI pa vseeno ni tako omnipotentna, kot bi pričakovali. Je velik napredek od prvega dela (bolj se odziva, tudi trupla aktivno išče in pokliče pomoč pri težavah, veliko manj plastična je), vendar ji vseeno manjka še malo poliranja. V večini primerov sem imel občutek naprednejše inteligence-stražarji patruljirajo po točkah in pazijo na sumljive osebe, tudi ogromno civilnih oseb se obnaša bolj življensko (doktorji, prodajalci, pacienti etc).


Klikni na sliko za večjo različico
Tudi sumljiva dejanja so hitro opažena- če se sprehajamo predolgo blizu straže, nas prepoznajo in zaženejo alarm. Vendar je v skripti (vnaprej napisanih akcijah) AI-ja nekaj malo manj očitnih napak. Računalnik ne gleda na igralca v katerikoli preobleki s simuliranimi človeškimi očmi, ampak glede na razdaljo od njega in kaj igralec počne (kaj sumljivega, ali se samo sprehaja etc.). V misiji, kjer se moramo mimo velikega bataljona sovražnikov splaziti v skrivni prehod do gradu (kjer je nastanjena tarča), je snežni vihar.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
4. oktober 2002
Zvrst igre:
tretjeosebna streljačina
Založnik:
Eidos Interactive
Razvijalec:
IO Interactive



Vse slike iz igre (17)


>
15.december 2003:
Trainer igre Hitman 2: Silent Assassin
>
Demo igre Hitman 2: Silent Assassin
>
15.oktober 2002:
Cheat igre Hitman 2: Silent Assassin
>
22.april 2002:
Popravek igre Hitman 2: Silent Assassin
>
Povezava na uradno stran igre Hitman 2: Silent Assassin


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.