Grafika: |
8 |
Zvok: |
10 |
Igralnost: |
7 |
Vrednost: |
6 |
Subjektivno: |
7 |
Skupaj: |
76% |
|
|
Tokrat so Rusi uspeli narediti delujoč časovni stroj (leta 2010) in ga nameravajo uporabiti za spremembo zgodovine... Kot veste, je v drugi svetovni vojni umrlo kar nekaj milijonov Rusov, z časovnim strojem pa bodo spremenili tok zgodovine v njihovo korist! Poslali so do zob oborožen KA50-Hokum nad številčno nadmočne nemške enote... Tokrat igramo na strani Rusov (yes! dosti je bednega Time copa! we are ze evil russians!), konkretno v vlogi nadmočnega helikopterja. Odlična uvodna sekvenca (ki je kar nesramno podobna Fallout-ovi) nam razkrije ruske načrte za spremembo zgodovine. V črnobelem filmčku se seznamimo z našo nalogo - v ključnih trenutkih (za Ruse seveda) druge svetovne vojne bomo prevesili jeziček zmage na rusko stran. To bomo storili z uničevanjem nemških enot, ki so drugače zmagovalno izšle iz bitke.
Klikni na sliko za večjo različico |
Glavni meni je tako enostaven, da enostavnejši ne bi mogel biti-izberemo lahko pričetek igre, nastavitve, zasluge za igro in seveda izhod... Nastavitve so klasične in obsegajo težavnost igre, audio, vizualne ter kontrolne nastavitve. Igro lahko igramo v štirih stopnjah -easy, medium, hard in insane. Razlika je v količini streliva, drugače pa ne vpliva na količino tarč oziroma pamet sovražnikov. Nato lahko nastavimo glasnost in vizualno kvaliteto ter tipke. Nastavitev le-teh je nepotrebno komplicirana, saj so razporejene po segmentih (premikanje, streljanje, ostalo). Nepotrebno kompliciranje, ki podaljša skakanje po meniju.
Sam helikopter (ruske izdelave, seveda) se enostavno vodi - z miško premikamo merek in usmerjamo helikopter, na tipkovnici pa z kombinacijo štirih tipk poskrbimo za premikanje naprej in nazaj ter stransko izmikanje. Nastavimi si lahko še dve tipki za samodejno nastavljanje hitrosti(precej neuporabno) in za dviganje in spuščanje naše zverine (nujno). Orožji (da, le dve sta) izbiramo z dvema tipkama, streljamo pa z miško. Kaj bomo pa uničili izberemo z dvema tipkama(zopet:)-označitev najbližjega sovraga in pa skok naprej med tarčami. Morda se sliši zapleteno, vendar je sistem zeli inovativen in lahek za priučitev. Vse našteto znanje bomo uporabili v 15-ih nalogah, ki so razdeljene na štiri sklope; iz ene misije se razdeli na dve, nato pa se vsaka razdeli še na 2 krat 3 naloge; tako nam
ostane še kaj drugega za igranje, če se zataknemo.
Klikni na sliko za večjo različico |
Zasnova je linearna, ampak nekako pri arkadah ne moremo pričakovati česarkoli drugega. Pridobivamo tudi medalje, ki so vidne v meniju z nalogami. V nalogah zmeraj uničujemo nemške enote, vendar niso suhoparne-obsegajo čiščenje vasic, branjenje konvoja, podpora napadu na nemško bazo, preprečiti zavzetje mest itd. Med misijami ni možno shranjevati, a ni sile.