Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 1.MAJ 2024

Die Hard: Nakatomi Plaza

John McClane is back! Vsi, ki ste gledali uspešnico Die hard (umri pokončno), se boste znašli v znanem okolju Nakatomi plaze, ki jo zasedejo roparji-teroristi wannabe. Vse bi šlo po maslu,če le ne bi bilo...Johna,seveda. Založila jo je Sierra. Igra je tretja v Die hard okolju (prvi dve sta Die hard triology 1 in 2). Narejena je po licenci, kar samo po sebi ne garantira dobre igre. Tudi odsotnost uvodnega filmčka nam ne daje dobrega začetnega vtisa-odvrtijo se le logotipi.
Datum objave:
19.maj 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
<< Stran 2 od 2  

To pomeni, da smo obsojeni na stalno streljanje z mp5a5. Zvok orožij je patetičen, "ostrostrelska" puška je nenatančna(halo,z 10m zgrešim strel v glavo!!!),glavnega igralca John McLajna pa oponaša en hillbilly-še komentarji so enaki. Nikakor ni na nivoju Duka! Na "srečo" pa je policaj Powel avtentičen,vendar vseeno ne odtehta teh napak. Igra ima eno velikansko hibo-nima vdelanega večigralstva. Ne vem, kako si je to založnik predstavljal, toda ko igro obrneš enkrat, si zaželiš klanja v več-to pa v kali zatrejo! Streljačina brez večigralnosti je pač obsojena na dva- do trikratno ponovitev, nato roma v koš za smeti.


Klikni na sliko za večjo različico
Die hard: Nakatomi Plaza poganja Lithtechov srček, česar ni lahko opaziti. Deluje tekoče na 600mhz in GeForcemMX. Grafika naj bi tako bila na nivoju,vendar so teksture nenatančne,nič kaj barvite-pravo nasprotje No one lives forever, kjer je bil ta  pogon krasno izkoriščen. Glasba je vdelana, vendar se ponavlja po petih minutah in jo je bolje izklopiti-tudi na račun hitrejšega delovanja igre.


Klikni na sliko za večjo različico
V igri je nekaj zoprnih hroščev, ki nočejo naložiti igre in v igralnem sistemu-recimo,ko John McLama v nevemkaterem nadstropju naleti na "talca"-vodjo teroristov Hansa in se z njim pogovori-ta ga seveda (kot v filmu) želi ubiti s prazno pištolo, nakar pokaže pete-seveda sem ga pokosil v 0.435 sekunde, v naslednjih 0.436 sekunde pa sem znova naložil igro, saj tega dogodka igra ne predvideva in te kratkomalo ubije! Ubil sem glavno kanaljo ter bil nagrajen z "load" screenom. Super,ni kaj. Igralni čas je tako okoli 6-7 ur(največ 12 na najtežji težavnostni stopnji), predvsem na račun temnih stopenj-tam moramo paziti na vsak korak in vsako merico zdravja. Zdravje si obnavljamo z prvo pomočjo, ki je pritrjena v omaricah čez stopnje, streliva pa tako ali tako nikoli ne primankuje - mp5a5 je pač običajna pri vseh osebkih. Če se pa boste trudili in končali igro, vas čaka padec Hansa z nebotičnika in spoznavanje McLamerja, njegove žene in Powela ter božična muzika


Klikni na sliko za večjo različico
Končno mnenje? Glede na odsotnost multiplayerja, duhamorne stopnje, neobstoječo umetno inteligenco, bedno predstavljena in premalo pestra orožja,slab zvok, nič zgodbe lahko le rečem, da Umri pokončno: Nakatomi Plaza umre pokončno - raje si poglejte film,tam AUG in svetololasi modrooki arijec Karl brcata rit!!!

In kaj si vi mislite o igri Die Hard: Nakatomi Plaza?
Povejte svoje mnenje v forumu >>>



<<< Prejšnja stran



Čas izida:
april 2002
Zvrst igre:
3D streljačina
Založnik:
Sierra Studios
Razvijalec:
Piranha Games



Vse slike iz igre (5)


>
17.december 2003:
Trainer igre Die Hard: Nakatomi Plaza
>
8.april 2003:
Popravek igre Die Hard: Nakatomi Plaza
>
Demo igre Die Hard: Nakatomi Plaza


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.