Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 18.APRIL 2024

Die Hard: Nakatomi Plaza

John McClane is back! Vsi, ki ste gledali uspešnico Die hard (umri pokončno), se boste znašli v znanem okolju Nakatomi plaze, ki jo zasedejo roparji-teroristi wannabe. Vse bi šlo po maslu,če le ne bi bilo...Johna,seveda. Založila jo je Sierra. Igra je tretja v Die hard okolju (prvi dve sta Die hard triology 1 in 2). Narejena je po licenci, kar samo po sebi ne garantira dobre igre. Tudi odsotnost uvodnega filmčka nam ne daje dobrega začetnega vtisa-odvrtijo se le logotipi.
Datum objave:
19.maj 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 2  


Grafika: 7
Zvok: 3
Igralnost: 5
Vrednost: 2
Subjektivno: 4
Skupaj: 42%
Skok v glavni meni se nam odkrije v obliki stolpnice Nakatomi in takoj predoči grozno pomankljivost-ni večigralnosti(o tem več na koncu). Ostale opcije so standardne-nova igra,naloži igro,opcije,izhod. Na začetku igre si izberemo eno izmed treh težavnostnih stopenj. Ta bistveno ne vpliva na igranje, prej na količino shranjevanja, saj kanalje niso nič pametnejše, le več jih je in bolj so odporne na svinec, ter na stopnjo iz demonstracijske različice ,kjer moramo onesposobiti C4-manj časa je na voljo pri višji težavnostni stopnji. Večinoma se sprehajamo in streljamo po stolpnici(večina pomeni 100% časa:). Stopenj naj bi bilo kar 40! Vendar je to velika laž, saj se v enaka nadstropja vrnemo večkrat v igri, kar zbije pestrost.

Nažalost se zgodba odvija popolnoma po filmu, kar vsekakor ni dobro. Ni presenečenj, poznamo dogodke in akterje, še po nadstropjih istih številk se sprehajamo! Vendar so razvijalci vključili nekaj unikatnih scenarijev, vendar niti eden on teh sedmih oz. osmih(recimo reševanje nigro šoferja Argyla ali pomoč pri vpadu SWAT enot v stoplnico) ni prav zanimiv. Dva sta še bežanje pred SWAT enotami po duhamornih jaških pod zemljo(trikrat krožimo po istih sistemih) ter naravnost mazohistično sestavljen konec igre-ko namreč FBI odkopi elektriko, se stolpnica pogrezne v temo in čez vse stopnje zatem blodimo po temi-sovražnikov to ne moti, da vas postrelijo, če pa okoli bežimo z zipotom in bereto v roki, pa je položaj malo otežen.

Nasploh daje AI začetni vtis naprednosti(kanalje se skrivajo za ovirami,streljajo čez oviro samo,okoli vogalov,...), vendar je vse praktično skriptano-vnaprej napisano.

Klikni na sliko za večjo različico
"Šefi" so edino malo močnejši običajneži, ki pa jih ubijemo z direktnim jurišem in enim polnim saržerjem iz mp5a5-ko dobiva metke, ne more nič! V igri lahko pridobimo nekaj predmetov, ki jih "pametno" uporabimo(zippo,sekira,gasilni aparat,klešče za demontiranje bomb,UKW zveza). Slednja je uporabljena za podajanje filmske zgodbe(kjer se v filmu pojavi UKW,tam se tudi v igri). Sekira pride prav natanko enkrat, gasilni aparat pa prav tako-stopnja,ko rešujemo inženirja in vse gori je naravnost ruganje v glavo-gasiti, paziti na ogenj(ker te drugače malo speče), talca in še kanalje,ki se jih nariše na najlažji težavnostni stopnji kar okoli petnajst! In še talec crkne:)

Orožja pa obsegajo bereto(osnovno orozje),mp5a5(99% teroristov jo ima),M16(0.5% teroristov jo ima),ostrostrelska puska styer AUG(bedarija,to je namrec jurisna puska kalibra 5.56 z 2x povecavo. Aja 0.4% teroristov jo ima) ter tarararara(fanfare) M60(natanko 2x jo dobimo v celi igri. Izračunajte kolik % teroristov jo ima). M16 in AUG si strelivo delita,tako eno kot drugo pa poberemo v celotni igri 4x.



Naslednja stran >>>



Čas izida:
april 2002
Zvrst igre:
3D streljačina
Založnik:
Sierra Studios
Razvijalec:
Piranha Games



Vse slike iz igre (5)


>
17.december 2003:
Trainer igre Die Hard: Nakatomi Plaza
>
8.april 2003:
Popravek igre Die Hard: Nakatomi Plaza
>
Demo igre Die Hard: Nakatomi Plaza


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.