Lineage 2
folk najbol¹a lika u cellli ¹pili sta hawkeye pa tresure hunter!!! tresure hunter je drgaè men bol seveda ka ga mam jz!!! najhuj je ka je ful hitr, ¹e mal hitrej¹i kokr howkeye k ma lok pa atcak speeda ma ¾e pr levl 45 600. sam ka ti pa da criticla attack si pa mrtu u dveh ¹utih :D:D:D:D
i am lineage 2 g33k
skamp: Moje strokovno mnenje je, da si L2 igral na piratskih serverjih, kjer je xp rate veliko previsok. WoW si pa verjetno samo vidu na screenshotih. Torej nimaš pojma. kthxbai
Mal primerjave med L2 in WoW:
WoW ima delno zelo enostavno grafiko, kar nekaterim ni všeč. Sploh izgled dreves nekateri zelo komentirajo.. in imajo prav. V L2 izgledajo drevesa velik boljš.
Ampak WoW z svojim risankastim izgledom in svetlobnimi efekti naredi carsko vzdušje. V L2 vse izgleda dost bolj enako.. v WoW pa recimo greš z ene cone v drugo in se vse spremeni. Sonce se skrije.. pride mal megla.. vse je temnejš in slišiš razne zvoke, ki res naredijo kul vzdušje.
Drugo so liki. L2 liki so čist animejski in lepi. Še orki izgledajo kot "metroseksualci".
Sploh dwarfinje v L2 so zelo priljubljene zarad svojega otroškega anime izgleda. In so res cute.
Tud orkinje v L2 so hot.
Po drugi strani so pa liki v WoW smešni. Gnome tipi so tolk prfuknjeni, da se jim moram skoz režat. Orki so bedaki. Na faci se jim vidi, da so zabiti. In vsi lahko pribijajo razne vice pa flirtajo, pri tem pa govorijo kakšne res smešne stvari. Orkinje, trolke in dwarfinje so grde. Ampak vsi so pa smešni z svojimi naglasi. Dwarfi z škotskim, trolli z jamajškim, itd..
Vsaka rasa ima svojo kulturo in zgodovino.
No.. pol pa pridemo do pokrajine. Kot sem že reku je WoW razdeljen na cone in vsaka ima svojo temo (džungla, puščava, spooki gozd, lep gozd, skalnati hribi, ...)... ko prideš z ene v drugo se vse zelo hitro spremeni.
Medtem, ko v L2 hodiš in hodiš pa se pokrajina zelo počasi spreminja.
In tud celoten svet v L2 je dolgočasen. Obstaja miljon nekih hribčkov, kjer greš lahko gor.. pa tam ni čisto nič. Gozdovi so v bistvu nekaj dreves... V WoW je drugače. Vse cone so narejene tako, da povsod nekaj je in so zaprte z majhnimi hribi na katere se ne da. Kamorkoli greš boš odkril nekaj novega. V gozdovih so razne poti in grmovje ter ogromna drevesa.
Najboj pomembna stvar je pa seveda gameplay. L2 se igra z miško. Klikneš kam boš šel in nabijaš spelle in SS.
WoW se pa igra z WASD tipkami. Sploh, če si rogue moraš laufat okrog nasprotnika z WASD in hitro nabijat full različne udarce. Z naketerimi moraš napadat od zadaj.. z nekaterimi ne. Torej ne moreš samo stat tam na mestu. Podobno je z večino classov.
Skillov je v WoW ogromno. V L2 je en toolbar za skille.. v WoW jih imaš lahko 5.. in vsi so polni. Pa večino teh skillov moraš tud uporabljat.
Jaz igram v glavnem warlocka. V PvE raidih večinoma nabijam shadow bolt (najboljši dps spell za warlocka), ki vzame veliko mane. Z life tap pa health spremenim v mano. Ja.. sej vem, da je v L2 tudi tko.
V endgame instancah (raidi z 40 folka) rabiš za vsakega bossa svojo taktiko in tam pridejo do izraza nekateri drugi skilli. Pri enem moram recimo banishat njegove adde in seveda potegnit aggro na svoj pet (da mi sledi).
V PvP se pa igra čisto drugače. Tukaj pa ni aggro managementa, kjer bi warrior poskušal zadržat aggro, kot v PvE. Tukaj se pa nasprotnik sam odloči koga bo napadu.. in če sem to jaz ga moram spravit stran od sebe (ker me en melee igralc hitro ubije, če pride blizu). In tud za to imam dost skillov.. fear, death coil, sedduce (z petom), ...
No.. PvP.. castle siege v L2 sicer nisem nikol vidu, ampak izgleda kot super zadeve. Celoten koncept nadzora nad mesti se mi zdi genialen. Ampak to je samo ob določenih urah in samo za člane večjih guildov.
V WoW je PvP dost drugačen.. horda proti alliance. Za gankanje v L2 dobiš rdeče ime.. sej veste kaj to pomeni. V WoW dobiš honor! Zato so tud različni serverji (PvP in nePvP).
Ampak glavna PvP zadeve v WoW so battlegrounds. AV je 40 na 40 folka.. to lahko traja po cel dan. Vmes so questi, da dobiš air support! ali NPC enote. WSG je capture the flag mapa (10 proti 10). Hitra akcija.. taktika.. Men je super. AB je pa 15 na 15 igralcev, kjer moraš držat točke, da dobivaš resource (kot Battlefield 1942, ...).
Čist drugače, kot L2, ampak tud zelo zanimivo in lahko se igra že od lvl 10 dalje (razen AV, ki je 51+).
Levelanje je tud čist drugačno. V L2 grindaš, grindaš, grindaš.. health in mana se pa full počasi rechargata in lvli grejo full počas gor. Questov ni veliko in lvla se z grindanjem (recimo v Cruma Tower, ...)
V WoW ni treba grindat. Questov je par tisoč in večino časa (do lvl 60) delaš queste. Ti ti dajo xp, nagrade, ... in so velik bolj zabavni kot grindanje. Z questi tudi odkrivaš zgodovino in zanimive dogodke. Vedno imaš občutek, da si nekaj dosegu... pa čeprav si low lvl.
Health in mana se zelo hitro povrneta, ko sediš... sploh pa, če ješ oz. piješ.
V WoW z smrtjo ne izgubiš nič. Če te ubijejo mobi imaš stroške z popravilom, ki postane drago šele, ko si lvl 60 z epic opremo.
V L2 lahko dropaš razne stvari in izgubiš xp.
User interface.. kot sem že reku imaš lahko v WoW full toolbarjev z gumbi. Podatki o questih se ti lahko izpisujejo na enkranu in vedno veš kolk določenih itemov ti še manjka. Ampak to ni nič proti tem, kar ti lahko naredijo modi. WoW ima super sistem za UI mode tako, da jih obstaja ogromno (tudi solitaire in tetris za med igro). Sploh za raide vsi uporabljamo nek mod, ki lahko izpisuje tolk podatkov, da zasedajo večino ekrana (recimo health in buffe vseh 40 memberjev - kar rabijo nekateri healerji) in opozarjajo na to kaj bo naredu boss.
Nisem še omenu reputation sistema v WoW.. NPCji različno reagirajo gleda na to kolk si pri njih priljubljen. Lahko so nasprotniki in jih pobijaš.. lahko so frendi in ti dajejo queste in prodajajo razne stvari.
Instance v WoW so tud kul, ker ti dajo priložnost ubit nekega bossa, brez da bi ti kdo pri tem težil ali ga ubil pred tabo.
Zaključek:
WoW je full popularen, ker je n00b friendly. SUper UI, super vzdušje, questi, malo grindanja.
Ampak, ko pa prideš do lvl 60 in si member enga orenk guilda pa postane dost resno. Bossi za katere moraš naredit nore taktike, da jih premagaš... grindanje za reputation in določene iteme (ja tud, grindanje je, ampak samo če ga hočeš). Zdej je en nor world event za odpret novo instanco.
Pa seveda "rested state". Če si dalj časa odlogiran počivaš.. in ko prideš nazaj dobiš dvojni xp za kille.
L2 je pa lep. Sexy liki. Redki questi. Sexy liki. Lahko si prasec in pobijaš frende. A sem omenu sexy like? Grindanje, grindanje, grindanje z sexy liki. Pa velik bolj dolgočasna in monotona pokrajina, ampak ker nimaš tolk questov imaš občutek večje svobode pri izbiri kaj boš delal. Čeprav na koncu.. itak, da boš grindal.
L2 je vseeno super mmorpg, ampak samo za freake, ki ga nabijajo dolgo časa, da kaj dosežejo.
Kaj je pa vam bolj všeč se pa odločite sami.
Mal primerjave med L2 in WoW:
WoW ima delno zelo enostavno grafiko, kar nekaterim ni všeč. Sploh izgled dreves nekateri zelo komentirajo.. in imajo prav. V L2 izgledajo drevesa velik boljš.
Ampak WoW z svojim risankastim izgledom in svetlobnimi efekti naredi carsko vzdušje. V L2 vse izgleda dost bolj enako.. v WoW pa recimo greš z ene cone v drugo in se vse spremeni. Sonce se skrije.. pride mal megla.. vse je temnejš in slišiš razne zvoke, ki res naredijo kul vzdušje.
Drugo so liki. L2 liki so čist animejski in lepi. Še orki izgledajo kot "metroseksualci".
Sploh dwarfinje v L2 so zelo priljubljene zarad svojega otroškega anime izgleda. In so res cute.
Tud orkinje v L2 so hot.
Po drugi strani so pa liki v WoW smešni. Gnome tipi so tolk prfuknjeni, da se jim moram skoz režat. Orki so bedaki. Na faci se jim vidi, da so zabiti. In vsi lahko pribijajo razne vice pa flirtajo, pri tem pa govorijo kakšne res smešne stvari. Orkinje, trolke in dwarfinje so grde. Ampak vsi so pa smešni z svojimi naglasi. Dwarfi z škotskim, trolli z jamajškim, itd..
Vsaka rasa ima svojo kulturo in zgodovino.
No.. pol pa pridemo do pokrajine. Kot sem že reku je WoW razdeljen na cone in vsaka ima svojo temo (džungla, puščava, spooki gozd, lep gozd, skalnati hribi, ...)... ko prideš z ene v drugo se vse zelo hitro spremeni.
Medtem, ko v L2 hodiš in hodiš pa se pokrajina zelo počasi spreminja.
In tud celoten svet v L2 je dolgočasen. Obstaja miljon nekih hribčkov, kjer greš lahko gor.. pa tam ni čisto nič. Gozdovi so v bistvu nekaj dreves... V WoW je drugače. Vse cone so narejene tako, da povsod nekaj je in so zaprte z majhnimi hribi na katere se ne da. Kamorkoli greš boš odkril nekaj novega. V gozdovih so razne poti in grmovje ter ogromna drevesa.
Najboj pomembna stvar je pa seveda gameplay. L2 se igra z miško. Klikneš kam boš šel in nabijaš spelle in SS.
WoW se pa igra z WASD tipkami. Sploh, če si rogue moraš laufat okrog nasprotnika z WASD in hitro nabijat full različne udarce. Z naketerimi moraš napadat od zadaj.. z nekaterimi ne. Torej ne moreš samo stat tam na mestu. Podobno je z večino classov.
Skillov je v WoW ogromno. V L2 je en toolbar za skille.. v WoW jih imaš lahko 5.. in vsi so polni. Pa večino teh skillov moraš tud uporabljat.
Jaz igram v glavnem warlocka. V PvE raidih večinoma nabijam shadow bolt (najboljši dps spell za warlocka), ki vzame veliko mane. Z life tap pa health spremenim v mano. Ja.. sej vem, da je v L2 tudi tko.
V endgame instancah (raidi z 40 folka) rabiš za vsakega bossa svojo taktiko in tam pridejo do izraza nekateri drugi skilli. Pri enem moram recimo banishat njegove adde in seveda potegnit aggro na svoj pet (da mi sledi).
V PvP se pa igra čisto drugače. Tukaj pa ni aggro managementa, kjer bi warrior poskušal zadržat aggro, kot v PvE. Tukaj se pa nasprotnik sam odloči koga bo napadu.. in če sem to jaz ga moram spravit stran od sebe (ker me en melee igralc hitro ubije, če pride blizu). In tud za to imam dost skillov.. fear, death coil, sedduce (z petom), ...
No.. PvP.. castle siege v L2 sicer nisem nikol vidu, ampak izgleda kot super zadeve. Celoten koncept nadzora nad mesti se mi zdi genialen. Ampak to je samo ob določenih urah in samo za člane večjih guildov.
V WoW je PvP dost drugačen.. horda proti alliance. Za gankanje v L2 dobiš rdeče ime.. sej veste kaj to pomeni. V WoW dobiš honor! Zato so tud različni serverji (PvP in nePvP).
Ampak glavna PvP zadeve v WoW so battlegrounds. AV je 40 na 40 folka.. to lahko traja po cel dan. Vmes so questi, da dobiš air support! ali NPC enote. WSG je capture the flag mapa (10 proti 10). Hitra akcija.. taktika.. Men je super. AB je pa 15 na 15 igralcev, kjer moraš držat točke, da dobivaš resource (kot Battlefield 1942, ...).
Čist drugače, kot L2, ampak tud zelo zanimivo in lahko se igra že od lvl 10 dalje (razen AV, ki je 51+).
Levelanje je tud čist drugačno. V L2 grindaš, grindaš, grindaš.. health in mana se pa full počasi rechargata in lvli grejo full počas gor. Questov ni veliko in lvla se z grindanjem (recimo v Cruma Tower, ...)
V WoW ni treba grindat. Questov je par tisoč in večino časa (do lvl 60) delaš queste. Ti ti dajo xp, nagrade, ... in so velik bolj zabavni kot grindanje. Z questi tudi odkrivaš zgodovino in zanimive dogodke. Vedno imaš občutek, da si nekaj dosegu... pa čeprav si low lvl.
Health in mana se zelo hitro povrneta, ko sediš... sploh pa, če ješ oz. piješ.
V WoW z smrtjo ne izgubiš nič. Če te ubijejo mobi imaš stroške z popravilom, ki postane drago šele, ko si lvl 60 z epic opremo.
V L2 lahko dropaš razne stvari in izgubiš xp.
User interface.. kot sem že reku imaš lahko v WoW full toolbarjev z gumbi. Podatki o questih se ti lahko izpisujejo na enkranu in vedno veš kolk določenih itemov ti še manjka. Ampak to ni nič proti tem, kar ti lahko naredijo modi. WoW ima super sistem za UI mode tako, da jih obstaja ogromno (tudi solitaire in tetris za med igro). Sploh za raide vsi uporabljamo nek mod, ki lahko izpisuje tolk podatkov, da zasedajo večino ekrana (recimo health in buffe vseh 40 memberjev - kar rabijo nekateri healerji) in opozarjajo na to kaj bo naredu boss.
Nisem še omenu reputation sistema v WoW.. NPCji različno reagirajo gleda na to kolk si pri njih priljubljen. Lahko so nasprotniki in jih pobijaš.. lahko so frendi in ti dajejo queste in prodajajo razne stvari.
Instance v WoW so tud kul, ker ti dajo priložnost ubit nekega bossa, brez da bi ti kdo pri tem težil ali ga ubil pred tabo.
Zaključek:
WoW je full popularen, ker je n00b friendly. SUper UI, super vzdušje, questi, malo grindanja.
Ampak, ko pa prideš do lvl 60 in si member enga orenk guilda pa postane dost resno. Bossi za katere moraš naredit nore taktike, da jih premagaš... grindanje za reputation in določene iteme (ja tud, grindanje je, ampak samo če ga hočeš). Zdej je en nor world event za odpret novo instanco.
Pa seveda "rested state". Če si dalj časa odlogiran počivaš.. in ko prideš nazaj dobiš dvojni xp za kille.
L2 je pa lep. Sexy liki. Redki questi. Sexy liki. Lahko si prasec in pobijaš frende. A sem omenu sexy like? Grindanje, grindanje, grindanje z sexy liki. Pa velik bolj dolgočasna in monotona pokrajina, ampak ker nimaš tolk questov imaš občutek večje svobode pri izbiri kaj boš delal. Čeprav na koncu.. itak, da boš grindal.
L2 je vseeno super mmorpg, ampak samo za freake, ki ga nabijajo dolgo časa, da kaj dosežejo.
Kaj je pa vam bolj všeč se pa odločite sami.
am.. ja lej tko je to!!! ! itaq sm sam pru stawk al pa ¹e drucga prebrou!! ja sm igrou wow pa je huda res mi je sam grafika je mal slab¹a drgaè pa nè nimam prot tej igri!!ja pa res je da sm igrou na guskarskih srvrjih l2 sam sm igrou na l2w ka je skorej isto k na original!
p.s. pr lineage so najhuj¹e dark elfke:D:D:D ka majo najhuj¹o rit pa jo¹ke ogromne k silikonske :D:D:P:P
p.s. pr lineage so najhuj¹e dark elfke:D:D:D ka majo najhuj¹o rit pa jo¹ke ogromne k silikonske :D:D:P:P
i am lineage 2 g33k
Piratski serverji niso nikol isti kot original (to velja za L2 in WoW).
Solirat se sicer da povsod, ampak ko prideš do tega, da rabiš dobro grupo ali guild.. je pa nekaj drugega. Ekonomija nikol ni enaka tisti na official.. velike raide (instance za 40 igralcev in PvP battlegrounds za 80 v WoW oz. raid bossi in castle siege v L2) je nemogoče resno igrat na teh serverjih.
Official FTW!
Po moje se za dober špil splača plačat. Sploh, če ga igraš več let.
ps. Vem, da L2 ne poznam tako dobro, kot WoW.. tud nisem igral na official, ker takrat ni bilo možno brez kreditne kartice (ki je nimam). Sem pa igral že korejsko beto (ko še nihče ni slišal za špil) in potem tud US.. kasneje sem pa probal še malo na piratskih... ampak to ni isto.
Nisem ga pa igral že več 1 leto. Ampak nisem pa pozabu kaj me je takrat pri igri najbolj motilo.. in spremljal sem razvoj na raznih straneh.
WoW pa igram tud od korejske bete dalje... (torej več kot 1 leto).
Tko, da.. če sem se kaj zmotu ali ne vem za spremembe, potem me popravte.
Solirat se sicer da povsod, ampak ko prideš do tega, da rabiš dobro grupo ali guild.. je pa nekaj drugega. Ekonomija nikol ni enaka tisti na official.. velike raide (instance za 40 igralcev in PvP battlegrounds za 80 v WoW oz. raid bossi in castle siege v L2) je nemogoče resno igrat na teh serverjih.
Official FTW!
Po moje se za dober špil splača plačat. Sploh, če ga igraš več let.
ps. Vem, da L2 ne poznam tako dobro, kot WoW.. tud nisem igral na official, ker takrat ni bilo možno brez kreditne kartice (ki je nimam). Sem pa igral že korejsko beto (ko še nihče ni slišal za špil) in potem tud US.. kasneje sem pa probal še malo na piratskih... ampak to ni isto.
Nisem ga pa igral že več 1 leto. Ampak nisem pa pozabu kaj me je takrat pri igri najbolj motilo.. in spremljal sem razvoj na raznih straneh.
WoW pa igram tud od korejske bete dalje... (torej več kot 1 leto).
Tko, da.. če sem se kaj zmotu ali ne vem za spremembe, potem me popravte.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 59 guests