
Grand Theft Auto Vice City
img tool sem dobil (se mi zdi ) na www.gta-action.com in počlej še na www.gtahq.com (mislim da je tak naslov
za zamenjat awto je najbol¹e da ga menjate z img toolom!
osebno uporabljam ImgED ker se mi osebno zdi najbol¹ in pa sem tudi ¾e navajen dela z njim saj je bil isti tool narejen tudi za GTA3 katero sem kot prvo igrco moddaw.
ko pobereste en awto v *.zip formatu odzipaje fajl v eno bilokiro mapo.
dobili boste fajle awto.txd awto.dff in pa ¹e eden ali veè text fajlow v katerih pi¹ejo !!!!NAVODILA!!!! in tudi stvari ki jih je treba v doloèenih fajlih zamenjat.
z IMG toolom odprete fajl gta3.img ( X:\...\gtavc\models\gta3.img)
najdete *.txd in *.dff fajla od awta kirega hoèeste zamenjat in jih al preimenujte al zbri¹te alpa extractajte nekam v eno prazno mapo!
nato importirajte *.txd *.dff fajle od va¹ega downloadanega awta in ko ste nardili preprosto zapreste img tool in je oprawljeno!
Tako... zdej ko ste to nardili ste zamenjali 3D model awta (*.dff) in pa texture awta (*.txd)
Zdej pa morete zamenjat ¹e lastnosti awta!!
Lastnosti awta so zapisane v veè kot samo 1 fajlu!
najveèkrat boste mogli editirat 3 mogoèe 4 fajle, tej so:
handling.cfg (podatki o avtu.. velikost, hitrost, te¾a, pospe¹ki... itd)
default.ide ( tip avta, velikost koles, tip koles ki jih avto uporablja, ime avta... itd)
carcols.dat (barve awta, lahko se tudi adda nove barve)
vehicles.col (po¹kodbe avtomobila)
(odpremo in editiramo jih z bele¾nico)
zdj... kaj je treba v doloèenem fajlu spremenit pi¹e v text fajlu ki ga dobite zraven awta!
najveèkrat je file poimenovan readme.txt
tam vam bo jasno napisano katero vrsto bo potrebno spremenit v doloèenem fajlu! (z malo pameti se bo dalo razumet
)
kak¹en krat pa boste dobili kr zraven te fajle (handling.cfg , default.ide, carcols.dat, vehicles.col)
te fajle !!NE SMESTE!! zamenjat z originalnimi!!!
vse kar nardiste je da odpreste te fajle poi¹èete vrstico kjer so zapisane lastnosti avta kerega boste zamenjali jo oznaèiste kopiraste potem odpreste original fajl najdete tako isto vrstico in jo zamenjate z uno ki ste jo prej kopirali
ko zamenjate v vsakem fajlu po eno vrstico shranite in je narejeno.. awto je zdej v igri!
(PS nekatiri awti nimajo vseh teh fajlow nekatiri imajo celo samo model in texturo! zamenjajte vedno samo tisto kar pi¹e v navodilih)
to je kar se tièe dajanja "roèno" awte notr v igro..
sedaj pa kako editirat fajle samo èe vam naprimer ni v¹eè hitrost, vodljivost, vi¹ina awtomobila itd...
Torej... v fajlu Hanfling.cfg so zapisane naslednje lastnosti:
Id od awta, te¾a, dimenzije, razporeditew te¾e, oprijem koles, kako trdi so amortizerji, ¹tevilo prestav, hitrost, pospe¹ki, tip motorja, pogonska kolesa, moè zavor, kolko se avto nagne bri zaviranju, èe ima avto abs, za kolko se kolesa najveè obrnejo pri zavijanju, ....
vse to lahko spreminjate v temu fajlu.. to lahko poènete z bele¾nico in èe boste malo bol¹e pogledali po fajlu boste vidli da vam tudi pi¹e kaj pomeni katera ¹tevilka!
ta fajl pa lahko editirate tudi z kak¹nim toolom! osebno sem sprobal tega
http://gta3.gamigo.de/downloads/download/CarEd1.4.zip
in morem reèt da ni slab, lahko pa da obstajajo tudi bol¹i!
v default.ide fajlu so zapisane naslednje stvari:
ime modela awta, ime texture, tip awta, handling kerega awta da uporabi, ime avta v igri, klasa avta, kateri karakterji ga vozijo v igri, tip koles, velikost koles... in ¹e neke stvari ki newem kj so
ta fajl se editira v bele¾nici in osebno ne poznam nobenega toola je pa zelo lahek za ga editirat in so tudi notr zapisana navodila!
v carcols.dat so zapisane barve avtomobila poljubno lahko dodajaste barvne kombinacije za awto! vsakemu awtu lahko dodaste neskonèno barvnih kombinacij
v vehicles.col je zapisano kako se avto po¹koduje ob udarcu. tukaj nimaste niti da kj posvoje tikaste saj lahko edino kj zj**ete èe ne veste kj delaste!
tko to je en mini tutorial.. newem èe bo kdo kj ¹tekaw ma bistvo je da zaèneste malo brskat po teh fajlih in da 1x tolko bereste tudi NAVODILA
osebno uporabljam ImgED ker se mi osebno zdi najbol¹ in pa sem tudi ¾e navajen dela z njim saj je bil isti tool narejen tudi za GTA3 katero sem kot prvo igrco moddaw.
ko pobereste en awto v *.zip formatu odzipaje fajl v eno bilokiro mapo.
dobili boste fajle awto.txd awto.dff in pa ¹e eden ali veè text fajlow v katerih pi¹ejo !!!!NAVODILA!!!! in tudi stvari ki jih je treba v doloèenih fajlih zamenjat.
z IMG toolom odprete fajl gta3.img ( X:\...\gtavc\models\gta3.img)
najdete *.txd in *.dff fajla od awta kirega hoèeste zamenjat in jih al preimenujte al zbri¹te alpa extractajte nekam v eno prazno mapo!
nato importirajte *.txd *.dff fajle od va¹ega downloadanega awta in ko ste nardili preprosto zapreste img tool in je oprawljeno!
Tako... zdej ko ste to nardili ste zamenjali 3D model awta (*.dff) in pa texture awta (*.txd)
Zdej pa morete zamenjat ¹e lastnosti awta!!
Lastnosti awta so zapisane v veè kot samo 1 fajlu!
najveèkrat boste mogli editirat 3 mogoèe 4 fajle, tej so:
handling.cfg (podatki o avtu.. velikost, hitrost, te¾a, pospe¹ki... itd)
default.ide ( tip avta, velikost koles, tip koles ki jih avto uporablja, ime avta... itd)
carcols.dat (barve awta, lahko se tudi adda nove barve)
vehicles.col (po¹kodbe avtomobila)
(odpremo in editiramo jih z bele¾nico)
zdj... kaj je treba v doloèenem fajlu spremenit pi¹e v text fajlu ki ga dobite zraven awta!
najveèkrat je file poimenovan readme.txt
tam vam bo jasno napisano katero vrsto bo potrebno spremenit v doloèenem fajlu! (z malo pameti se bo dalo razumet

kak¹en krat pa boste dobili kr zraven te fajle (handling.cfg , default.ide, carcols.dat, vehicles.col)
te fajle !!NE SMESTE!! zamenjat z originalnimi!!!
vse kar nardiste je da odpreste te fajle poi¹èete vrstico kjer so zapisane lastnosti avta kerega boste zamenjali jo oznaèiste kopiraste potem odpreste original fajl najdete tako isto vrstico in jo zamenjate z uno ki ste jo prej kopirali
ko zamenjate v vsakem fajlu po eno vrstico shranite in je narejeno.. awto je zdej v igri!
(PS nekatiri awti nimajo vseh teh fajlow nekatiri imajo celo samo model in texturo! zamenjajte vedno samo tisto kar pi¹e v navodilih)
to je kar se tièe dajanja "roèno" awte notr v igro..
sedaj pa kako editirat fajle samo èe vam naprimer ni v¹eè hitrost, vodljivost, vi¹ina awtomobila itd...
Torej... v fajlu Hanfling.cfg so zapisane naslednje lastnosti:
Id od awta, te¾a, dimenzije, razporeditew te¾e, oprijem koles, kako trdi so amortizerji, ¹tevilo prestav, hitrost, pospe¹ki, tip motorja, pogonska kolesa, moè zavor, kolko se avto nagne bri zaviranju, èe ima avto abs, za kolko se kolesa najveè obrnejo pri zavijanju, ....
vse to lahko spreminjate v temu fajlu.. to lahko poènete z bele¾nico in èe boste malo bol¹e pogledali po fajlu boste vidli da vam tudi pi¹e kaj pomeni katera ¹tevilka!
ta fajl pa lahko editirate tudi z kak¹nim toolom! osebno sem sprobal tega
http://gta3.gamigo.de/downloads/download/CarEd1.4.zip
in morem reèt da ni slab, lahko pa da obstajajo tudi bol¹i!
v default.ide fajlu so zapisane naslednje stvari:
ime modela awta, ime texture, tip awta, handling kerega awta da uporabi, ime avta v igri, klasa avta, kateri karakterji ga vozijo v igri, tip koles, velikost koles... in ¹e neke stvari ki newem kj so

ta fajl se editira v bele¾nici in osebno ne poznam nobenega toola je pa zelo lahek za ga editirat in so tudi notr zapisana navodila!
v carcols.dat so zapisane barve avtomobila poljubno lahko dodajaste barvne kombinacije za awto! vsakemu awtu lahko dodaste neskonèno barvnih kombinacij
v vehicles.col je zapisano kako se avto po¹koduje ob udarcu. tukaj nimaste niti da kj posvoje tikaste saj lahko edino kj zj**ete èe ne veste kj delaste!
tko to je en mini tutorial.. newem èe bo kdo kj ¹tekaw ma bistvo je da zaèneste malo brskat po teh fajlih in da 1x tolko bereste tudi NAVODILA

http://gta3.gamigo.de/downloads/download/ImgEd02.zip
tukaj je img tool
handling.cfg pa je v gta/data mapi :>
tukaj je img tool
handling.cfg pa je v gta/data mapi :>
Kako Zamenjam Feltne(gume) Pr Vice City
Mene pa zanima ce bi gdo znu pr vice city zamenjat feltne(gume) na avtih k jih snames z neta.Pa ker program rabs pa to...





hmm... torej za feltne...
1. !berte navodila!
"Simply copy the wheels.dff and wheels.txd into your GTA Vice City/models/generic directory" to pise v navodilih
torej... poberes zip file... odzipas in mas fajla wheels.txd in wheels.dff plus navodila.. preprosto prekopiras ta 2 fajla (wheels.dff wheels.txd) v X:\...\gtavc\models\generic in je
tukaj pa linki do nekaj "wheel packow"
http://x-boost.com/dl/wheelpack.zip (osebno so mi najbol vsec)
http://mitglied.lycos.de/freiik23/wheel ... freiik.zip (tui tej so super)
spodnje nisem se sprobaw so pa solidni
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... e_Borg.rar
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... m@ster.rar
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... wheels.zip (3d feltne kot so v gtavc verziji za xbox)
in ¹e neki...
za razen awte ki imajo svoja 3d kolesa pa boste rabli ta mod:
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... eel_V3.rar
1. !berte navodila!

"Simply copy the wheels.dff and wheels.txd into your GTA Vice City/models/generic directory" to pise v navodilih

torej... poberes zip file... odzipas in mas fajla wheels.txd in wheels.dff plus navodila.. preprosto prekopiras ta 2 fajla (wheels.dff wheels.txd) v X:\...\gtavc\models\generic in je
tukaj pa linki do nekaj "wheel packow"
http://x-boost.com/dl/wheelpack.zip (osebno so mi najbol vsec)
http://mitglied.lycos.de/freiik23/wheel ... freiik.zip (tui tej so super)
spodnje nisem se sprobaw so pa solidni
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... e_Borg.rar
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... m@ster.rar
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... wheels.zip (3d feltne kot so v gtavc verziji za xbox)
in ¹e neki...
za razen awte ki imajo svoja 3d kolesa pa boste rabli ta mod:
http://www.borggaming.action-arena.com/ ... eel_V3.rar
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests