Lepo bi prosil, če mi bi kdo lahko razloživ kako nastaviti formulo.
Rad bi vedel npr. kako spreminjanje nastavitev vpliva na dirkalnik (npr. zaviranje bolj močno na spredna koleasa, kot zakrilc, vzmetenje...) in kako se to odnese v razlišnih vremenskih okoliščinah.
ker sam nimam blage veze se obračam na vas.
hvala
Blondy
nastavitve dirkalnika
v mislih imam nastavitve v igrah.
Sej veš. Predenj greš na stezo imaš možnost nastaviti (sam igram F1 challenge 99/02 in vozim ferari v sezoni 2002), samo ne opazm kej velikih razlik, njveč tam do 0,3 seiunde.
Ne da pa se mi odvoziti 50 krogov da bi ugotovil kako so nastavitve res boljše.
Zanima me tudi kaj prenastaviti če imaš občutek da avto preveč odnaša, ali pa kako nastaviti prestave da bodo pospeški boljši.
Hvala
blondy
Sej veš. Predenj greš na stezo imaš možnost nastaviti (sam igram F1 challenge 99/02 in vozim ferari v sezoni 2002), samo ne opazm kej velikih razlik, njveč tam do 0,3 seiunde.
Ne da pa se mi odvoziti 50 krogov da bi ugotovil kako so nastavitve res boljše.
Zanima me tudi kaj prenastaviti če imaš občutek da avto preveč odnaša, ali pa kako nastaviti prestave da bodo pospeški boljši.
Hvala
blondy
hja, ker nasega "voznika" trenutno ni (skynet, on se vec ali manj ukvarja s tem) sem ti poiskal url do nastavitev, ki jih je napisal na drugih forumih. gotovo ne bo zameril:
http://freeweb.siol.net/jrozma/Renault02_Qual.zip tle so nastavitve dirkalnika, ki so baje hude. je pa res, da nekaterim pac ne ustrezajo zaradi razlincnih slogov voznje. upam da vozis z volanom...
tukaj je se par (pomoje) uporabnih linkov
www.gpx.it
http://www.racesimulations.com
upam da sem ti vsaj malo pomagal
LP
http://freeweb.siol.net/jrozma/Renault02_Qual.zip tle so nastavitve dirkalnika, ki so baje hude. je pa res, da nekaterim pac ne ustrezajo zaradi razlincnih slogov voznje. upam da vozis z volanom...
tukaj je se par (pomoje) uporabnih linkov
www.gpx.it
http://www.racesimulations.com
upam da sem ti vsaj malo pomagal
LP
-
- starejša faca
- Posts: 199
- Joined: 27 Jul 2003 18:09
Takole je,vse je odvisno od nacina voznje,podlage(rally)in konfiguracije proge(ravnine,veliko ovinkov,...).Tako nastavljas menjalnik(daljsi hodi,ce je veliko ravnin,saj ti bodo drugace obrati zasli v obmocje omejevalnika obratov,kjer iz motorja ne iztisnes nic vec.Ce vozis grobo,nastavi avto na mehkeje,da bo lazje obvljadliv,ko bos vozil preko neravnin ali sekal sikane.Pri rally-ju na asfaltu nastavi podvozje najtrse,saj se bo tako najbolje drzal ceste,prav tako naj bo pogon 80-20 na zadnja kolesa.Pri makadamu pa 70-30 na sprednja in visja nastavitev podvozja!
Vodiè je konèan, ogledate si ga lahko tukaj:
http://freeweb.siol.net/jrozma/f1c/
http://freeweb.siol.net/jrozma/f1c/
Veè kot da¹, manj ima¹
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 15 guests