Te boje moram res pohvaliti saj so narejeni izjemno zanimivo, pripomore pa tudi umetna inteligenca saj te vojščake namesto množičnost (čeprav se bojujete tudi z dvema hkrati) predstavlja izjemen način bojevanja tako, da boste sprva imeli precej veliko problemov.
Klikni na sliko za večjo različico |
Umetna inteligenca pa ni dobra samo pri Jedijih, saj se znajo tudi ostali skrivati, zbežati ko so v nemoči in priti nazaj z okrepitvijo. Vsi nasprotniki so pravi izziv, tudi za najbolj izkušene igralce.
Kakor vsaki podobni igri pritiče večigralnost je seveda tudi tu. Poleg navadnih CTF, FFA (deathmatch) je tu še »Capture the Ysalamiri«, kuščar ki ga morate prinesti v svoj tabor a vam onemogoči uporabo vseh sil. Potem je tu še Duel, najbolj zanimiv način. Tu gre večinoma za sabljanje ter uporabo Sil samo med dvema Jedijema. Medtem ko se dva bojujeta, jih drugi gledajo in čakajo. Zmagovalec ostane, poraženec gre za oglednika (spectator). Vse načine je mogoče omejiti na samo sablje ali brez Sil, Jediji proti ljudem z orožji,... Igralcev nikoli ne primanjkuje, vse kar morate storiti je, da se povežete v splet in zaženete MP. Nobenih dodatnih programaov a la Gamespy ni treba inštalirati.
Klikni na sliko za večjo različico |
Seveda so tu še boti. Tukaj bi pograjal le neinteligenco botov tudi na najvišji stopnji. Medtem, ko so z ForceON še nekako konkurenčni (vendar uporabljajo vedno eno in isto Silo), so v dvobojih z sabljo totalno izgubljeni. Da ste kolikor toliko v formi boste morali igrati proti trem botom naenkrat, pa še takrat se zgodi da jih premagate 15-0. Skratka boti so tu le za začetnike in ko nikakor nimate povezave do interneta.
Grafični motor je od Quake 3 in moram priznati, da se mu leta še ne poznajo. V džungli je namreč lepo predstavljeno valovanje trave, voda sicer ni nič posebnega a je narejena zadovoljivo. Samo sabljanje z učinki pa je pravtako fantastično. Polega tega je zelo dobro narejen tudi zvočni del.
Skratka igra skoraj da nima napak. Mogoče bo nekoga motila težavnost, uganke ali skakanje toda večinoma je to le stvar okusa. Morda si bo kdo zaželel nelinearnosti, temna-svetla stran Sile, a to bi le podaljšalo razvoj igre in še ugank avtorji ne bi mogli tako uspešno postavljati. Skratka igra povezuje odlično enoigralnost in fantastično večigralnost tako, da je vredna vsakega cekina, ki ga date zanjo.