Klikni na sliko za večjo različico |
Kot sem malo prej omenil, je tipov dirk osem. Standardna dirka je dirka na določeno število krogov z določenim številom nasprotnikov, cilj pa je seveda zmaga. Drugo mesto ne šteje. Nato je tu način na izpadanje, kjer se dirka na tri kroge, v vsakem krogu pa izpadeta zadnja dva uvrščena, tako da se v zadnjem krogu pomerita le igralec in najboljši nasprotnik. Duel je način, kjer je potrebno prevoziti cilj pred izbranim nasprotnikom. Tu je še način Drafting, kjer je nasprotniku nekaj časa potrebno voziti v zavetrju in ga s tem izločiti. Driving Skills je časovno omejena vožnja po progi, kjer je potrebno voziti med vratci in s tem pridobivati čas. Podoben način je Seconds Out, kjer se s pobiranjem simbolov zbija čas kroga. Racing Line od vas zahteva vožnjo po idealni liniji; ko vozite po njej se le-ta obarva zeleno, ko vas zanese ven, se obarva rdeče, k vašem času kroga pa se prišteje časovna kazen. Cilj je končati krog v zadanem času, s čim manjšim pribitkom kazni, se ve. Zadnji način pa je Time attack, kjer je moč izboljševati svoj čas na progah, družbo pa vam dela vaš duhec.
Klikni na sliko za večjo različico |
Torej, ob toliko načinih igranja vas gotovo ne bo dolgčas. Kaj pa sama igralnost? Hja, igralnost je po pričakovanjih skrajno arkadna, kar je opazno že po samih menijih in nadležnih komentarjih pri izbiri menija (česa takega ste lastniki konzol gotovo vajeni). Pri fizikalnem modelu sta sicer na voljo dve nastavitvi - lahka in napredna. Osebno sem igro preigral z napredno nastavitvijo, ki je že tako ali tako arkadna, tako da lahko varno trdim, da je lahka nastavitev primerna le za igralce mlajše od 5 let. Bolj izkušeni igralci pa si boste v napredni nastavitvi gotovo izklopili traction control, tako da boste lahko pri speljevanju vsaj malo vrteli gume v prazno in se v kakem zavoju celo zavrteli (s tem boste vsaj za trenutek pozabili, da igrate čisto arkado). A kakorkoli obrnete, je igrin fizikalni model tipa "Pick-up-and-play", torej namenjen priložnostnim igralcem. Avtomobili se ceste držijo kot vlak tirnic, v zavojih je potrebno le spustiti plin in z 200km/h poskušati zadeti idealno linijo. Na voljo je tudi ročna zavora, ki je najbolj uporabna pri stabiliziranju avtomobila, če vozite po dirkališču, ki ima malce neravne zavoje.