Klikni na sliko za večjo različico |
Žal pa pri samih vožnjah po mestu ne gre brez občasnih in precej motečih anomalij v sami igri, saj se nemalokrat zgodi, da se med določeno misijo pred vami nenadoma pojavi vozilo in trčenje je neizogibno. Igra je že sama po sebi grafično precej zahtevna, zato imajo vozila precej omejena območja gibanja, kar v praksi pomeni, da se nekdo pred vami pelje do križišča, nato pa nenadoma izgine, spet drug pa se pojavi ravno v nepravem trenutku in vam tako uniči misijo. Težava je še posebej očitna v bolj razvitih mestih z gostejšim prometom, medtem ko so v manj zgoščenem okolju takšne napake redkejše. Kljub tej težavi pozitiven občutek nad novostjo ne zbledi.
Klikni na sliko za večjo različico |
Dodatek prinaša tudi nove stavbe (okoli sto, če jim gre verjeti), pri čemer določene dobite z uspešno opravljenimi misijami, nekatere z rastjo prebivalstva, veliko pa jih je na voljo že od samega začetka. Novi so tudi arhitekturni slogi, katastrofe, možnost poimenovanja ulic, okolišev, naravnih parkov… ter že omenjena večja kontrola nad tranzitnim sistemom. Vizualno je tako igra še bolj privlačna, pa čeprav ne gre ravno za spektakularne spremembe, kar je pravzaprav razumljivo, saj imamo opravka z dodatkom. Morda še najbolj izstopajo nove animacije katastrof (še posebej napad vesoljcev…) in pa bogat izbor arhitekture nebotičnikov, ki močno popestrijo betonsko monotonost. Za igranje nam priporočajo sistem tipa PIII-500 z 256Mb RAM in pa 3D grafično kartico s 32 Mb pomnilnika. Nočem vas strašiti, vendar pa mislim, da boste s takšnim "picajzlom" bolj tenko piskali. Recimo, da za zahtevnejše grafične nastavitve potrebujete malodane najsodobnejšo mašino, saj zna biti igra izjemno zahtevna, še posebej kasneje, ko postane vaše mesto večje in kompleksnejše. "Slide show" vas bo verjetno kmalu spravil ob živce, še posebej ob samih akcijah, ko morate uporabljati visoke povečave. Prezahtevna grafika je zagotovo ena večjih slabosti, ki pa smo jo opažali že pred dodatkom.
Zvočna podoba bistveno ne odstopa od izvorne igre. Dodani so zgolj novi zvoki pri posameznih misijah, ki so dokaj posrečeni in na trenutke humorni, tako da kakšnih večjih pripomb tu nimam.
Klikni na sliko za večjo različico |
Kaj torej poreči lastnikom Sim Cityja 4. Če ste v igri pogrešali "Vice City" element podenja po mestu in opravljanja najrazličnejših nalog, potem z nakupom ne boste zgrešili. Seveda pa obstajajo tudi posamezniki, ki jim novosti ne bodo najbolj pri srcu, saj ne vidijo ravno smisla, zakaj bi se župan, ob vsej bogatosti in kompleksnosti vodenja mesta, moral ukvarjati še s tovrstnimi zadevami. Dejstvo je, da se Sim City 4 s tem dodatkom spreminja iz igre, ki je zahtevala veliko poslovne spretnosti in smisla za planiranje, v nekoliko bolj odprto igro. V njej bo svoj užitek našla tudi širša množica ljudi, katerim igra do sedaj, ravno zaradi nekoliko specifičnega žanra, morda ni najbolj ustrezala. Če bo to pripomoglo k še večji popularizaciji Sim Cityja, potem v redu. Upam le, da ustvarjalci v prihodnosti ne bodo pretiravali, da ne bi počasi izgubili osnovno idejo ustvarjanja, razvijanja in vodenja neštetih elementov urbane družbe, ki jo je Sim City vse do danes tako posrečeno udejanjal.