Zgodi se, da naš heroj na svoji poti sreča nasprotnikovo vojsko in namesto, da bi zavili v bližnjo gostilno (beznico), se nam odpre poseben borbeni zaslon, kjer se naš heroj in kreature, ki jih je najel v mestih, znajdejo nasproti sovragovih silam.
Klikni na sliko za večjo različico |
V masakru, ki sledi, se izkaže, ali je bila naša izbira vrste in sposobnosti heroja in kreatur, ki mu delajo družbo, pravilna. Poleg bojev na različnih odprtih terenih ter ladjah, se spopadamo ali branimo tudi mesta. Tu igrajo pomembno vlogo kreature s sposobnostjo boja na daljavo, v kolikor so skrite za mestnim obzidjem, seveda. Umetna inteligenca našega nasprotnika predstavlja soliden izziv, še posebej, če na začetku kampanje ali scenarija izberemo višjo zahtevnejšo stopnjo. Za razliko od realnočasovnih strategij lahko pri potezni strategiji tipa HoMM 4 vsak posamezni udarec v boju podrobno načrtujemo in primerno odgovorimo na nasprotnikovo taktiko, kar daje vsemu skupaj prijeten easy going občutek.
Klikni na sliko za večjo različico |
In v čem je point te igre, boste vprašali? Klasika. Tako kot smo že vajeni, je potrebno pri večini scenarijev, ki so sestavljeni iz map štirih velikosti S, M, L, in XL iztrebiti nasprotnike in zavzeti njihova mesta. Pri tem je približno 30% naše pozornosti namenjene ekonomskim zadevščinam ( rudnikom, mlinom, izgradnji mest) in 70% bojem. Tako kot vsi, ima tudi tale igra nekaj slabih plati. Najbolj moti dolžina bojnih pohodov, ki trajajo in trajajo in trajajo. Prav tako se med scenariji mirne duše izognite XL mapam, razen če med vaše dobre lastnosti ne spada tudi vztrajnost.
Včasih se zgodi, da se igra po nekaj urah sesuje, a so pri 3DO že izdelali obliž (patch), ki ga snamete na njihovi uradni strani.
Klikni na sliko za večjo različico |
Med večje užitke, ki jih nudi, lahko uvrstimo uporabo čarovniških trikov v bojih. Kaj boljšega, kot občutek, ki ga daje ohromitev sovražnikovih tigrov, medtem, ko jih naši lokostrelci zdesetkajo. Prav tako ni za zanemariti lestvica Top 10, na katero se uvrstimo po vsakem uspešno končanem scenariju ali kampanji. Ni ga junaka, ali v našem primeru heroja, ki se ne bi želel povzpeti na prvo mesto, vsaj v družini, če že ne v ulici. Potem, ko smo že prekaljeni borci, pa se lahko preko multiplayerja (Might and Magic Guild) pomerimo še s strokovnjakom iz Indije ali Japonske. Ti so najbolj hudi.
Grafika (2D) ni ravno zadnji hit, a dovolj dobra, da se bodo naše oči naužile efektov in med množico svetlečih predmetov včasih le stežka opazile željeni artikel.